رکاب زنی ۱۳۰۰ کیلومتری به عشق امام رئوف(ع) از کاشان تا مشهد

یک گروه از ورزشکاران مسجدی در قالب کاروان دوچرخه سواری مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری کاشان تا مشهد را به عشق حضور در صحن و سرای امام مهربانی ها رکاب زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، گروهی از مسجدی‌ها و بسیجیان ورزشکار در قالب یک کاروان دوچرخه سواری مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری کاشان تا مشهد را به عشق حضور در صحن و سرای علی ابن موسی‌الرضا (ع) رکاب زدند و شهر به شهر به زیارت شهدا رفتند.

حسین باغ شاهی، سرپرست این گروه دوچرخه‌سوار در حاشیه تجدید بیعت و عطرافشانی مزار شهدای چناران در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: بیست و پنجمین کاروان دوچرخه سواری همزمان با سالروز شهادت امام مهربانی ها از کاشان حضرت رو خود را آغاز و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کنگره ملی سرداران شهید و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان با ایجاد روحیه پهلوانی و ورزشکاری  به سمت مشهد رکاب زدند.

وی ادامه داد: این کاروان بعد از ۹ روز با عبور از استانهای تهران، قم، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خود را به سرزمین نور و معنویت رسانند تا ارادت خود را به امام رئوف نشان دهند.

وی انگیزه خود از این برنامه را، عشق و ارادت به ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، شهدا و با انگیزه نشاط و شادابی در ورزش‌کاران اعلام کرد و استمرار این گونه برنامه‌ها را گامی در راستای ترویج فرهنگ رضوی دانست.

این گروه ورزشی در مسیر عبور خود، ضمن زیارت قبور مطهر شهداء در شهرهای مسیر با آرمان‌های والای شهداء نیز تجدید پیمان کردند. 

گفتنی است، این ورزشکاران امام رضایی، از شهرهای کاشان، اصفهان و تهران هستند.

کد خبر 1780901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha