اجرای طرح اطعام نبوی تا معرفی سیره ۱۵شهید اهل سنت در مازندران

حجت الاسلام اصغری با اشاره به سکونت اهل تسنن در منطقه ای از شهرستان بهشهر استان مازندران، خواستار برگزاری جشن های بزرگداشت هفته وحدت به همت شیعیان و اهل سنت در این منطقه شد و گفت: شیعه و سنی در دفاع مقدس نقش آفرین بودند باید سیره شهدای اهل سنت نیز معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست این شورا با محوریت برنامه ریزی جهت بزرگداشت هفته وحدت با بیان اینکه وحدت گفتمان انقلاب اسلامی و امامین انقلاب است، اظهار کرد: در قرآن کریم و روایات معصومین(علیهم السلام) به وحدت بین امت اسلامی تاکید و سفارش بسیار شده که باید مورد توجه همگان باشد.

اجرای طرح اطعام نبوی تا برپایی جشن در محلات سنی نشین مازندران

وی «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» را شعار هفته وحدت امسال اعلام کرد و افزود: حدود یکسال شاهد جنایات فجیع صهیونیست ها در غزه مظلوم هستیم که باید با وحدت جهان اسلام به جنایات اسرائیل کودک کش در غزه و فلسطین پایان داده شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به شعار وفاق ملی دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: وحدت شیعه و سنی به ویژه وحدت جهان اسلام بهترین نسخه برای نجات غزه مظلوم بشمار می رود.

وی برلزوم برنامه ریزی جهت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با هدف تقویت وحدت بین امت اسلام تاکید کرد و خاطرنشان شد: دشمنان اسلام برای ایجاد شبهه افکنی بین امت اسلامی از فضای مجازی که مخاطب بیشماری دارد بهره می گیرد باید این ظرفیت با هدف مقابله با توطئه های نرم دشمنان انقلاب اسلامی و برای نشان دادن بیش از پیش وحدت مسلمانان بکار بسته شود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به همزمانی بازگشایی مدارس و هفته وحدت اشاره کرد و خواستار ابتکار و برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته وحدت بین دانش آموزان شد.

اجرای طرح اطعام نبوی تا برپایی جشن در محلات سنی نشین مازندران

وی از اجرای طرح اطعام نبوی با برپایی مواکب در جشن های هفته وحدت خبر داد و گفت: همچنین باید سیره عملی امام جعفر صادق(ع) و رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در منابر و سخنرانی ها به درستی تبیین شود.
حجت الاسلام اصغری ولوجایی همچنین به تکاپوی مردم و مسئولین استان مازندران برای برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید استان اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت هفته دفاع مقدس و هم راستا با این کنگره ملی برای معرفی ۱۵ شهید سنی این خطه ازشمال کشور بهره گرفت.

وی با اشاره به سکونت اهل تسنن در منطقه ای از شهرستان بهشهر استان مازندران، خواستار برگزاری جشن های بزرگداشت هفته وحدت به همت شیعیان و اهل سنت در این منطقه شد.

کد خبر 1781019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha