زمان آن رسیده است که دولت ناتوان نتانیاهو را تغییر دهیم

آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» گفت: زمان آن فرا رسیده است که دولت ناتوان بنیامین نتانیاهو را تغییر دهیم تا با توجه به ادامه پرتاب موشک از جنوب، امنیت را به ساکنان شمال بازگردانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» امروز شنبه (۲۴ شهریور ماه) در پستی در شبکه «ایکس» گفت: شنبه غیرقابل تحمل دیگر در شمال از صبح ده‌ها موشک شلیک شده است، رهبری ما چه می‌کند؟

لیبرمن که پیش از این سمت‌های وزیری در دولت‌های اسرائیل از جمله دفاع (۲۰۱۶-۲۰۱۸) و دارایی (۲۰۲۱-۲۰۲۲) داشت، ادامه داد: زمان آن رسیده که به سرعت این دولت را تغییر دهیم تا امنیت را به ساکنان شمال و همه شهروندان اسرائیل بازگردانیم.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد: شلیک حدود ۵۵ موشک به سمت الجلیل الاعلی در شمال اسرائیل بدون تلفات بود.

ارتش در بیانیه‌ای آورده است: علاوه بر هشدارهایی که در ساعت ۸:۵۹ تا ۹:۰۱ در منطقه الجلیل الاعلی فعال شد و برخی از این موشک‌ها رهگیری شدند، در حالی که بیشتر آنها در مناطق باز سقوط کردند و تلفات جانی نداشتند.

روزنامه عبری «معاریو» نوشت: حزب الله لبنان صبح امروز شنبه در عرض چند دقیقه حدود بیست موشک به سمت شهر صفد و همچنین روستای «عقبره» واقع در بخش جنوبی شلیک کرد. شهر صفد شب گذشته شاهد شلیک ۵ موشک بود. شهر صفد حدود ۴۱ کیلومتر با مرز اسرائیل و لبنان فاصله دارد.

کد خبر 1781025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha