دشمنان اسلام چشم دیدن وحدت مسلمین را ندارند

امام جمعه مهران با بیان اینکه وحدت بین مسلمین انگیزه آنان را در مبارزه‌ با استکبار تقویت می‌کند گفت: دشمنان اسلام هیچگاه چشم دیدن وحدت مسلمین را ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی امام جمعه شهرستان مهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام گفت: شجره مبارکه و طیبه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ذریه آنها تا روز قیامت به حضرت خدیجه (س) ختم می‌شود.

وی افزود: حضرت خدیجه (س) از جمله چهار بانوی برگزیده عالم بشریت تا روز قیامت و دارای عصمت است ایشان اولین بانویی بودند که به پیامبر(ص) ایمان آوردند و همه دارایی و هستی خود را برای خدا و پیامبر اکرم (ص) ایثار کرد به گونه ای که یکی از سه پایه مهم تقویت اسلام ایشان بودند.

امام جمعه مهران گفت: از آنجا که کمتر به شخصیت بزرگ این بانو پرداخته شده است خناسان و بدخواهان رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) دروغ ها و تهمت های زیادی را به حضرت خدیجه منسوب کردند از جمله این تهمت ها ازدواج ایشان با ۴ نفر قبل از پیامبر اکرم (ص) و یا سن ۴۰ سالگی ایشان در زمان ازدواج با پیامبر اکرم (ص) بوده که همگی دروغ هستند.

وی ادامه داد: هفته وحدت که مقارن با میلاد پیامبر اکرم (ص) است فرصت مناسبی برای تحکیم وحدتی است که دشمنان اسلام هیچگاه چشم دیدن آن را نداشته و ندارند.

حجت‌الاسلام امینی افزود: فلسفه برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در این ایام نیز جهت تحکیم همین وحدت است، الحمدلله به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشورمان وحدت بین شیعه و سنی در هیچ دوره مثل الان تعمیق نشده است.

امام جمعه مهران گفت: وحدت بین مسلمین هم دلی مسلمین، انگیزه آنان را در مبارزه با استکبار و در راس آن آمریکا تقویت می کند وحدتی که از باورهای عمیق نظام جمهوری اسلامی نشأت می گیرد اگر وحدت بین مسلمانان تقویت می شد الان ما شاهد این همه جنایات رژیم صهیونیستی خبیث نبودیم.

وی افزود: با توجه به اتمام مراسم عظیم اربعین لازم است و تاکید استاندار مبنی بر در اختیار قرار دادن بودجه شهرستان، شهرداری و شورای شهر بودجه ای را که برای راه اندازی مهران پارک گرفتند به کار گرفته و این پارک را راه اندازی کنند همچنین بودجه هایی که به زیباسازی مهران تخصیص داده شده را در راه ترمیم، آسفالت و زیبایی شهر خرج کنند.

کد خبر 1781068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha