کارگاه مجازی کانون باران مشهد برای دانشجویان زاهدان و بیرجند

مدیر کانون فرهنگی و هنری باران گفت: در راستای حرکت به سوی مجازی شدن آموزش فراگیر، اولین کارگاه مجازی "مهارت تند خوانی و یادگیری مغز محور" در استودیو باران کانون فرهنگی و هنری باران برگزار شد.

حسین فلاح، مدیر کانون فرهنگی و هنری باران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: با عنایت به گسترش فضای مجازی و لزوم میل برنامه های آموزشی به سمت این فضا، برای استفاده بهینه و همچنین مدیریت بهتر  زمان و وقت بچه ها، تلاش کردیم دوره ها و کارگاه های آموزشی را حتی القمدور در بسترهای مجازی انجام دهیم.

وی افزود: لذا در راستای  اجرای کارگاه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی، کارگاه مجازی با عنوان " مهارت تندخوانی و یادگیری مغزمحور" با ارائه سرکار خانم دیجور مدرس دوره های تندخوانی، تقویت حافظه و افزایش تمرکز در بستر مجازی و به صورت آنلاین برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری باران تصریح کرد:مهمترین سرفصل های این دوره" تندخوانی چیست؟" ، " ارایه راه ها و تکنیک های تندخوانی"، " تست سرعت مغز "، " تست سرعت مطالعه"، " ازمون استروپ و ازمون کنجکاوی" ، "راه های افزایش تمرکز و توجه"، "تکنیکهای تنفس و یوگای ذهن"و ... بود.

وی ادامه داد: این کارگاه مجازی جهت دانشجویان ملی زاهدان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تدارک دیده شده بود. در پایان، شرکت‌کنندگان در این دوره نقطه نظرات و تجربیات  خود را در خصوص نحوه  اجرای دوره‌های آموزش‌های الکترونیکی به اشتراک گذاشتند.

فلاح در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی کانون فرهنگی و هنری باران، ثبت‌نام در دوره‌های مذکور را از طریق دانشگاه مربوطه انجام داده بودند.

کد خبر 1781147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha