استیصال اسرائیل/ شرط مقتدرانه مجاهدان غزه برای اتمام جنگ

سردار مسجدی به وحشت و استیصال صهیونیست‌ها و آواره شدن یک میلیون و ۵۰۰هزار صهیونیست به دلیل قدرت نمایی مجاهدان غزه با تاسی از جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مبارزان غزه فقط به شرط عقب نشینی اسرائیل و ساخت مجدد خانه‌های ویران شده مردم مظلوم غزه خاتمه جنگ را می‌پذیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار ایرج مسجدی - معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجد الاقصی» از سری برنامه های دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهیددیارعلویان که در سالن همایش‌های اریکه آریایی آمل درحال برگزاری است، با بیان اینکه شهدا زنده و زندگی بخش هستند، اظهار کرد: شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با گذشت سالیان سال از تاریخ شهادت شان همچنان نامشان برتارک این دیار می درخشد و زمانیکه نام شهید زنده است یعنی آرمان و سیره عملی این مردان خدایی جاویر و ماندگار است.
وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای کربلا به ویژه حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع)، افزود: امروز میلیون ها عاشق پرچم های سیدالشهدا را بلند کرده و از سراسر دنیابا پای پیاده در مسیر اربعین گام برداشته و به زیارت صحن و سرای آن امام همام در کربلا مشرف می شوند.
سردار مسجدی با تاکید براینکه شهدا تکلیف خودشان را که دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، ادا کردند، گفت: باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم و برای اقتدار و سربلندی نظام در مسیر شهدا حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه پایمردی و مقاومت در راه دفاع از مسلمانان و اسلام و دفاع از جبهه مقاومت در هر سرزمینی که هستند حرکت در مسیر شهداست، ادامه داد: جنایات اسرائیل کودک کش در غزه دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد مبادا این کشتارها و از بین رفتن خون شهدای مظلوم غزه این تصور را به وجود آورد که رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایات کار پیروز هستند بلکه رژیم صهیونیست در ۸۰ سال گذشته که اسرائیل با مسلمانان در جنگ بوده این ژیم منحوس این قدر از نیروهای نظامی و ادوات جنگی خود را از دست نداده بود و به شدت از ادامه جنگ مستاصل نشده بود.
سردار مسجدی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار اسرائیلی آواره شده و صهیونیست ها در حال ایجاد اردوگاه برای آوارگان اسرائیلی هستند، گفت: مبارزین و مجاهدین فلسطینی به هیچ وجه اگر اسرائیل شروط آنها رانپذیرد هرگز خاتمه جنگ و آتش بس را قبول نمی کنند چرا که اسرائیل باید عقب نشینی کند، مردم غزه به سرزمین های خود بازگردند، باید خانه های مردم مظلوم غزه ساخته شود و جبهه مقاومت ادامه داشته باشد.
به گزارش شبستان، در این همایش، کتاب «از طبرستان تا یمن» گذری برتاریخ تشیع نوشته حسین راعی در در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجد الاقصی» از سری برنامه های دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهیددیارعلویان که در سالن همایش‌های اریکه آریایی آمل درحال برگزاری است، رونمایی شد.
همچنین از خانواده های معظم شهید حسن ایرلو، شهید صالح علی صَمّاد، شهید سید رضی موسوی با اهدای نشان انصارالله یمن تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1781162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha