راه‌اندازی گیم‌نت اسلامی در مسجد باقرالعلوم (ع) خوسف

مدیر کانون فرهنگی هنری القمه شهر خوسف از راه اندازی گیم‌نت اسلامی در مسجد حضرت باقرالعلوم(ع) شهر خوسف با همکاری این کانون خبر داد.

حسین صالحی در گفتگو با خبرنگار شبستان در خراسان جنوبی اظهار کرد: با هدف جذب نوجوانان و جوانان، گیم نت اسلامی به صورت رایگان ویژه نوجوانان و جوانان در مسجد باقرالعلوم (ع) شهر خوسف راه اندازی شده است.

وی با اشاره به استقبال نوجوانان از این گیم نت از یک ساعت قبل از اقامه نماز افزود: این گیم نت که از ابتدای تابستان راه اندازی شده است در صورت حمایت خیرین و مردم، گسترش خواهد یافت.

مدیرکانون فرهنگی هنری القمه شهر خوسف از اجرای طرح ملی آیات رویش زیر نظر موسسه قرآنی انصارالقرآن قم در مسجد باقرالعلوم (ع) هم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰ نفر از دانش آموزان پایه چهارم تا ششم مشغول فراگیری آیات قرآنی زیر نظر مربی هستند.

وی تربیت ۱۰ مکبر، موذن و مداح را زیر نظر این کانون یادآور شد و ادامه داد: تلاش می کنیم تربیت نوجوانان را در این حوزه ها افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه یک زمین چمن فوتبال برای حضور نوجوانان و جوانان مسجدی در روزهای دوشنبه اجاره شده است، گفت: استقبال از این طرح نیز از سوی مخاطبان خوب است.

صالحی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری القمه شهر خوسف ۱۰۵ نفر عضو در سایت بچه های مسجد دارد، یادآور شد: این کانون نیازمند تجهیزات مختلف کتابخانه ای و رایانه ای است.

کد خبر 1781165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha