ایستادگی حضرت امام(ره) باعث تحول عظیم و تاریخی شد

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن تاکید بر اینکه ما باید از حضرت امام خمینی (ره) درس بگیریم، گفت:چون امام (ره) محکم ایستادگی کرد و استقامت داشت، تحول عظیم و تاریخی به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «کاظم صدیقی» امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: خوشحالم که در استان خوش سابقه، جهادی و برخوردار از شهدای عظیم الشأن، علمای آگاه، مجاهد و در تراز مکتب امام صادق علیه السلام حضور دلسوزانه و آگاهانه آنها را شاهد هستم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با ذکر مطلبی از شهید مظلوم دکتر بهشتی، گفت: این شهید مظلوم در زمان خود با مشکلات جدی، جریان بنی صدر و منافقین روبرو بود که شخصیت ایشان را ذبح کردند.

وی ضمن تاکید بر اینکه شهید بهشتی از کار و فعالیت خسته نمی‌شد، ادامه داد: در جمعی که خدمت ایشان بود، شهید بهشتی فرمودند «این اگرها را کنار بگذارید و بگویید که مگر نه این است که دستور حضرت آقا اجرا نمی‌شود».

آیت الله صدیقی یادآور شد: دستورات رهبری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک امر مهم بود که از قوای سه گانه خواستند که اجرا شود ولی متاسفانه اجرایی نشد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم، ادامه داد: مکتب همیشه ساری و جاری بوده و باید بدانیم دشمنان امکانات تبلیغاتی وسیعی دارند.

وی ضمن تاکید بر اینکه ما باید از حضرت امام خمینی (ره) درس بگیریم، خاطرنشان کرد: باید ببینیم حضرت امام (ره) با چه امکاناتی گفت «دشمن باید برود»، علما و حوزه‌های علمیه در ابتدا به طور کامل همراه ایشان نبودند، ولی چون امام (ره) محکم ایستادگی کرد و استقامت داشت، تحول عظیم و تاریخی به وجود آمد.

آیت الله صدیقی یادآور شد: ما باید با چشم و گوش باز با توطئه‌ها مقابله و در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فقط نیمه نیمه خالی لیوان را نبینیم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه در کشور امکانات کمی وجود ندارد، افزود: امام جمعه رابط بین حکومت و مردم است که می‌تواند مردم را جمع، آنها را بسیج و فعال نگه دارد.

وی گفت: در استانی خوش سابقه با حضور ائمه جمعه پای کار و ولایتمدار کارها به پیش خواهد رفت.

گفتنی است در این نشست تعدادی از ائمه جمعه شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد دغدغه‌ها و مشکلات خود در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بیان کردند.
کد خبر 1781173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha