پویش همه حاضر با هدف تأمین مایحتاج دانش آموزان در البرز اجرا می‌شود

محمدی با اشاره به اهمیت توجه به دانش آموزان نیازمند با توجه به آغاز فصل تحصیلی جدید گفت: طرح پویش « همه حاضر» به منظور جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران با هدف پاسخ گویی به نیازهای تحصیلی دانش آموزان در سال جاری طرح ریزی و اجرا می شود.

وجیهه محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت مطالبات دانش آموزان تحت پوشش مرکز بهزیستی استان البرز گفت: هر ساله یکی از برنامه های اداره بهزیستی استان تهیه و تأمین مایحتاج ضروری دانش آموزی است که در قالب بسته های حمایتی تحصیلی ارائه می شود. 

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اهمیت توجه به دانش آموزان نیازمند با توجه به آغاز فصل تحصیلی جدید گفت: طرح پویش « همه حاضر» به منظور جمع آوری کمک های خیرین و نیکوکاران با هدف پاسخ گویی به نیازهای تحصیلی دانش آموزان در سال جاری طرح ریزی و اجرا می شود.

به گفته وی، بسته های حمایتی تحصیلی برگرفته از کیف، لوازم التحریر، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، تراش، مدادرنگی و ... است که به صورت معمول با همراهی و همگامی خیران و نیکوکاران تهیه می شود. 

محمدی تصریح کرد: میزان مبلغی که سال گذشته برای دانش آ»وزان در قالب کمک های خیران تهیه شد به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال می رسید که این میزان به ۲ هزار و ۵۵۶ دانش آموز نیازمند ارائه شد. 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه تمامی آحاد مردم نسبت به بازگشایی مدارش و رفع نیازهای دانش آموزان تحت پوشش اظهار کرد: دانش آموزان سرمایه آینده این مملکت هستند و ضروری است تمامی مردم به ویژه افراد توانمند خود را برای پاسخگویی به نیاز آنان مسئولان بدانند. 

گفتنی است، خیران و نیکوکاران علاوه بر مراجعه به ادارات بهزیستی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴و یا با شماره گیری کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* اهداء کنند.

کد خبر 1781180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha