همایش حافظان قرآن کریم تشکّل امام جعفرصادق(ع) برگزار می شود

دهقان با اشاره به اهمیت جایگاه مسجد امام جعفرصادق(ع) در نشر و ترویج باورهای ایمانی و دینی گفت: کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام جعفرصادق(ع) با همراهی پایگاه بسیج این مسجد و دفترمحله میزبان همایش حافظان قرآن کریم تشکل امام جعفرصادق(ع) هستند.

مرتضی دهقان با اشاره به اهمیت اجرای طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از رویکردهای معرفتی و جریان ساز فعالیت های کانون مسجد امام جعفرصادق(ع) واقع در سه راه رجایی شهر کوی کارمندان شمالی کرج توجه به جایگاه معارف دینی و الهی است. 

مدیرکانون فرهنگی هنری معرفت افزود: کانون فرهنگی هنری معرفت مسجد امام جعفرصادق(ع) با همراهی پایگاه بسیج این مسجد و دفترمحله میزبان همایش حافظان قرآن کریم تشکل امام جعفرصادق(ع) هستند.

وی با بیان این مطلب که این همایش فرصتی برای گردهمایی حافظان قرآن است توضیح داد: در جریان این همایش تبادل تجربیات، تقویت ارتباطات همچنین گردهمایی قاریان و اساتید قرآنی فراهم می شود. 

مدیرکانون فرهنگی هنری معرفت خاطرنشان کرد: از تمامی حافظان قرآن کریم تشکل دعوت می شود که در این آیین حضور پیدا کنند، به ویژه آنکه این برنامه نخستین همایش حافظان قرآن تشکل امام جعفرصادق(ع) است. 

گفتنی است، همایش حافظان قرآن تشکل امام صادق(ع) روز پنجشنبه ۲۹ شهریور از ساعت ۹ تا ۱۲ برپا می شود. 

کد خبر 1781185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha