فرهنگ ناب امر به معروف به روش هنرمندانه برای نسل های جامعه تبیین شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معرفی فرهنگ ناب امر به معروف به عنوان دستور الهی، بهترین چاره برای اصلاح نفس و جامعه است و ضرورت دارد که به روش هنرمندانه برای نسل حال و آینده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز در ششمین همایش سراسری دبیران امر به معروف و نهی از منکر کشور که با حضور آیت الله صدیقی در یاسوج برگزار شد با نگاهی گذرا به تاریخ مردم استان کهگیلویه بویراحمد، اظهار کرد: از نبرد تنگ تامرادی تا شکست پهلوی دوم در جنگ گجستان، از فریاد عدالت خواهانه در مسجد شهیدان گچساران که همگی نشان از روحیه مبارزه با بی‌عدالتی و اندیشه‌های عاشورایی افرادی همچون آیت الله ملک حسینی، آیت الله سید علی اصغر حسینی، آیت الله آمیراحمد تقوی که پنجه در پنجه طاغوت افکنده و عرصه را بر دشمن تنگ کردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقدیم ۲۰۰۰ شهید والا مقام از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهدای نیروی انتظامی همه سرمایه‌های این استان هستند که در مسیر خدمت به انقلاب اسلام از جان خود گذشت کردند.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: معرفی فرهنگ ناب امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دستور الهی، بهترین چاره برای اصلاح نفس و جامعه است و ضرورت دارد که به روش هنرمندانه برای نسل حال و آینده تبیین شود.

حجت الاسلام پیش قدم با اشاره به اینکه در زمینه بحث علمی و ثبت دوره‌های آموزشی بر اساس جمعیت این استان جز رتبه‌های برتر کشور بود، ادامه داد: این موفقیت با همکاری و تعامل نهادها و دستگاه‌ها و حضور مدیران انقلابی و مخلص با تفکر جهادی به دست آمد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد این استان را سرشار از منابع خدادادی ولی در عین حال چند برخوردار از امکانات اولیه دانست و افزود: علی رغم مساحت کم این استان، بیش از ۲۵ درصد نفت گاز، ۱۰ درصد روان آب‌ها و همچنین دو هزار گونه گیاهی در این استان ولی جز محروم‌ترین استان‌های کشور هستیم.

وی ۹ درصد جنگل‌های کشور در استان کهکیلویه و بویراحمد قرار دارد، بیان کرد: این استان مقام نخست کشور را در زمینه پوشش جنگلی در کشور دارد.

حجت الاسلام پیش قدم مطالبه اصلی مردم استان کهگیلویه بویراحمد را در حفظ دنای همیشه سرافراز دانست و تاکید کرد: طبق نظر کارشناسان و صاحبان خرد تصمیمات نابجای مرکز نشینان آینده بسیار خطرناکی را برای نعمت خدادادی رقم می‌زند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد دائیه دار رسیدگی به مطالبات کشور صدای مردمان این استان را مبنی بر حفظ محیط زیست بکر منطقه دنا که با ایجاد سد در منطقه از بین می‌رود شنیده و مانعی برای تصمیمات غیر کارشناسی و نابخردانه شوند.

کد خبر 1781189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha