اجرای گروه سرود هدی کانون مصبالح الهدی کارچان، در شبستان حضرت معصومه (س)

گروه سرود هدی، کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی کارچان در جریان اردوی دو روزه خوب به شهر نقدس قم، در شبستان حضرت معصومه سلام الله علیها به اجرای سرود پرداختند.

مصطفی شفیعی، با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی ویژه اعضای کانون و بچه های گروه سرود هدی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در آخرین روزهای تابستان ۱۴۰۳ اردوی دو روزه قم ویژه دختران اعضای گروه سرود هدی مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام برگزار شد.

وی با بیان اینکه اعضای گروه سرود هدی از عصر روز پنجشنبه تا عصر روز جمعه به اردوی دو روزه تربیتی آموزشی اعزام شدند، افزود: برنامه های این اردو؛ شامل برگزاری کلاس قرآن، کلاس آشنایی با احکام دختران و بازی‌های تربیتی بود که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

اجرای گروه سرود هدی کانون مصبالح الهدی کارچان، در شبستان حضرت معصومه (س)

در ادامه این اردو اعضا به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شدند و برنامه دوساعته حرم گردی، زیارت و اقامه نماز و دعا در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را داشتند، بیان کرد: حضور در دهکده بازی‌های تربیتی شهر قم از دیگر برنامه های این اردو بود.


 مسئول گروه سرود هدی، مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام کارچان، همچنین اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی رنگ آمیزی از دیگر برنامه های این اردو بود که همه اعضا مهارت رنگ آمیزی روی سفال را فرا گرفتند.
 

شغیعی همچنین بیان کرد: آداب زیارت و قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها از دیگر مواردی بود که بچه ها فرا گرفتند.

اجرای گروه سرود هدی کانون مصبالح الهدی کارچان، در شبستان حضرت معصومه (س)

این فعال فرهنگی اضافه کرد: حضور در سایر بخش‌های حرم، اجرای سرود مربوط به حجاب و زنان پوشش در شبستان حضرت معصومه سلام الله علیها و اجرای سرود حضرت مهدی در امامزاده عبدالله (ع)  شهر قم از دیگر برنامه‌های گروه در این اردو بود.

شفیعی همچنین اظهار داشت: زیارت قبور مراجع تقلید، علما و بزرگان و بازدید و آشنایی با مسجد اعظم قم و نقش آن در اعتلای انقلاب  و فرهنگ دینی مردم ایران از دیگر برنامه های این اردو بود.

این فعال با بیان اینکه تعداد ۳۰ نفر از دختران در این اردو شرکت کردند، ادامه داد: اعضای گروه سرود هدی، کانون فرهنگی هنری مصباح الهدی، در آخرین روزهای تابستان با شرکت در اردوی فرهنگی تربیتی روزی شاد را در کنار هم سپری کردند.

اجرای گروه سرود هدی کانون مصبالح الهدی کارچان، در شبستان حضرت معصومه (س)

مسئول گروه سرود هدی بیان داشت: از جذابیت‌ تفاوت‌های این اردو اعطای مسئولیت به اعضای گروه در برنامه‌های فرهنگی، پشتیبانی، پذیرایی و خدمات اردو بود که با استقبال خوب بچه ها روبرو شد.

وی همچنین برگزاری مسابقه نویسندگی بهترین خاطره های اردو و تابستان را از دیگر بخش های جذاب اردوی دختران هدی دانست و بیان کرد: این اردو در یکی از شبستان‌های امامزاده ابراهیم شهر مقدس قم برگزار شد تولیت محترم امامزاده ابراهیم قم و سازمان اوقاف و امور خیریه قم در این برنامه گروه سرود هدی را حمایت کردند.

کد خبر 1781204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha