قانون حمایت از آمران و ناهیان قانون حساب شده و هدفمندی است

آیت‌الله صدیقی با بیان این‌که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر یک قانون حساب شده و هدفدار است، بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر امتیاز امت توحیدی است که نگهداری این قدرت نیروی مردمی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «کاظم صدیقی» امروز در ششمین همایش ملی دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه باید مدافع این فریضه های الهی باشیم، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر قانون، قدرت و پشتوانه حمایت و حفاظت از ارزش‌های دینی در بعد اعتقادی، اخلاقی و عملی است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور این فریضه‌ها را ایجاد جریان حاکم، گفتمان ملی و عمومی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فضای عمومی است که در این فضا نفاق رشد نمی‌کند، گناه و زمینه آن نیز فراهم نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر حقیقت فراگیری است که همه احساس می‌کنند یک قدرت ملی، مردمی و معنوی همه جا حضور دارد و همه خوبی‌ها را رشد می‌دهد و اهرم پیش برنده برای جلوگیری از بدی‌ها است.

آیت الله صدیقی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر امتیاز امت توحیدی است که نگهداری این قدرت نیروی مردمی را به همراه دارد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: نظام ما، نظام مرکبی از اسلامیت و جمهوریت است که اگر جمهوریت گرفته شود، اسلامیت نیز از آن گرفته خواهد شد.

وی تاکید کرد: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر یک قانون حساب شده و هدفدار است، برای اینکه ستاد مرکب از هفت کانون، نهاد و پایگاه است که هر کدام مولد قدرت هستند.

آیت الله صدیقی ادامه داد: نماینده قوه قضائیه و در استان رئیس کل دادگستری، وزیر اطلاعات و در استان‌ها مدیرکل اطلاعات، وزیر کشور و در استان‌ها، استاندار و رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه اعضای این ستاد هستند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خاطرنشان کرد: به صورت حساب شده منابع قدرت سیاسی، نظامی، قضایی و اطلاعاتی به عنوان اعضا در این ستاد حضور دارند که قدرت آن وسیع‌تر از شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی فعالیت همه این‌ها را در استان‌ها ذیل پرچم نماینده ولی فقیه در هر استان دانست و گفت: وقتی نماینده ولی فقیه در استان و مرکز مسئولیت این مجموعه را دارند می‌توانند از این ظرفیت برای کاهش فساد و منکرات و همچنین ترویج معروفات از موضع قدرت اقدام کنند.

کد خبر 1781212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha