جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی در غزه سابقه ندارد

مولوی فاروقی با انتقاد از سکوت مسلمانان جهان در مقابل جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی گفت: اگر مسلمان امروز با یکدیگر وحدت می‌داشتند یک جرثومه فساد چند میلیونی نمی‌توانست جنایت‌هایی را در غزه مرتکب شود که در طول تاریخ بشریت سابقه ندارد.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مولوی غلام‌حیدر فاروقی امشب یکشنبه (۲۵ شهریور) در جشن هفته وحدت که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و علمای اهل تسنن و تشیع در مسجد النبی(ص) بیرجند برگزار شد، با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه اسلامی اظهار کرد: وقتی حرف از وحدت می‌شود یعنی همه اقشار جامعه از هر قوم و نژادی باید از حقوق به نسبت مساوی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه مسلمانان با وحدت خود نباید اجازه دهند به اسلام ضربه وارد شود، افزود: عزت، استقلال و شرف مسلمانان در گرو وحدت است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند تأکید کرد: رمز پیروزی مسلمانان در صدر اسلام، بعد از آن و آینده در گرو وحدت بین شیعه و سنی است.

مولوی فاروقی با بیان اینکه جامعه اسلامی بر پایه رابطه اخوت و برابری و حفظ حقوق و احترام متقابل استوار است، افزود: اگر این پایه‌ها متزلزل شود جامعه اسلامی با سقوط و انحطاط مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تنها راهی که دشمنان می‌توانند به اسلام ضربه بزنند ایجاد تفرقه است، ادامه داد: خداوند انسان‌های تفرقه افکن را به عنوان مشرک معرفی می‌کند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند متذکر شد: اگر مسلمان امروز با یکدیگر وحدت می‌داشتند یک جرثومه فساد چند میلیونی نمی‌توانست جنایت‌هایی را در غزه مرتکب شود که در طول تاریخ بشریت سابقه ندارد.

مولوی فاروقی با انتقاد از سکوت مسلمانان جهان در مقابل جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی گفت: شهادت کودکان، زنان، بمباران بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس در هیچ برهه‌ای از زمان سابقه نداشته و علت آن این است کشورهای مسلمان با یکدیگر وحدت نداشته‌اند.


 

کد خبر 1781253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha