رویداد رسانه‌ای «طنین»، راوی موفقیت زن تراز انقلاب اسلامی

نخستین رویداد رسانه‌ای «طنین» با هدف تبیین جایگاه حقیقی زن مسلمان ایرانی و معرفی الگوی سوم زن مسلمان در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، ویژه بانوان رسانه ای با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان استان اصفهان و با هدف روایت توانمندی های حرفه ای زنان اصفهانی شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، عکس، فیلم، پادکست و مصاحبه برپا شده است.

روایت زندگی بانوان موفق، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی، روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی از محورهای این رویداد است و در آن شرکت کنندگان در فرصت زمانی تا پایان شهریور ماه  از سوژه های این رویداد که از چهره های شاخص و موفق بانوان و فعالین اثرگذار حوزه زنان در استان هستند تولید محتوا می کنند.

لیلا امینی، مسئول بسیج اقشار جامعه زنان سپاه صاحب الزمان (عج) در این خصوص گفت: سازمان بسیج رسانه با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیین» به عنوان امری قطعی و حتمی، درصدد برآمد تا بر اساس جامعه هدف رسانه ای خود مسئله «زن و رسانه» را به عنوان دو مولفه مهم عصر حاضر در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: با ایجاد شرایط ویژه برای روایت توانمندی های حرفه ای بانوان به همت بانوان رسانه ای استان، رویداد رسانه ای طنین و حریم رسالت را در سال ۱۴۰۳ با هدف معرفی و الگو سازی هویت اسلامی ایرانی زن و به منظور تبیین و تقویت هویت اسلامی ایرانی زن مسلمان معرفی چهره زن تراز انقلاب اسلامی به نسل جوان روایت دستاوردهای زنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی جلوگیری از تحریف نقش زن و خانواده در انقلاب اسلامی کمک به ایجاد جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی با محوریت بانوان مسلمان به اجرا درآورد.

امینی با اشاره به جشنواره رسانه‌ای طنین افزود: این طرح در قالب رویداد رسانه ای برنامه ریزی شده است و هدف از اجرای طرح، گامی در مسیر احیاء و تبیین جایگاه زن مسلمان ایرانی است.  

به گفته وی، معرفی بانوان موفق در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و در قالب  های رسانه ای از محورهای اصلی این جشنواره است.

وی با بیان این مطلب که این رویداد فرهنگی رسانه ای با توجه به هجمه های مختلف دشمنان علیه هویت زن مسلمان ایرانی طرح ریزی شده است و هدف از اجرای آن معرفی و تبیین جایگاه حقیقی زن ایرانی است بر ضرورت برپایی این جشنواره تأکید کرد.

مسئول سازمان بسیج اقشار جامعه زنان استان اصفهان با اشاره به اینکه در تمدن غرب به زنان نگاه ابزاری می‌شود گفت: در جامعه اسلامی زنان مسئول تربیت جامعه و خانواده هستند و در سلامت جامعه، بانوان نقش به‌سزایی دارند. این درحالی است که تمدن غرب در تلاش است با جنگ ادراکی و ترکیبی جایگاه و ارزش‌های بانوان ما را دچار تزلزل کنند.

امینی با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه ای حریم رسالت به صورت کشوری در مازندران برپا می شود، تصریح کرد: رویداد طنین با حضور اصحاب رسانه و با هدف انعکاس موفقیت زن موفق ایرانی به صورت گروه های مختلف تولید محتوا و تهیه گزارش دارند برپا می شود و برگزیدگان در جشنواره کشوری حریم رسالت در مازندران تجلیل می شوند.  

کد خبر 1781288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha