رزمایش «الی بیت المقدس» با مشارکت ۱۰هزار بسیجی در زنجان برگزار می‌شود

سردار کرمی از برگزاری رزمایش ۲ روزه «الی بیت المقدس» با حضور ۱۰ هزار بسیجی همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد:هفته دفاع مقدس نماد هشت سال ایثار فداکاری شجاعت و غیرت ملت ایران است.

وی با اشاره به دلایل وقوع جنگ تحمیلی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها بساط خود را برچیده و از کشور رفتند اما آرام نگرفتند و با سازماندهی و تجهیز دشمنان در نقاط مختلف کشور ناامنی ایجاد کرده و  در کشور بیش از ۱۷ هزار ترور انجام دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه ابرقدرت ها تصمیم گرفته بودند که با اقدام نظامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بین ببرند و ایران را به چند کشور تقسیم کنند، خاطر نشان کرد: بنابراین صدام را در عراق روی کار آورده و حمایت کردند و پس از آن جنگ آغاز شد.

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه همه ملت ما پاسدار اسلام هستند، افزود: مردم با تدبیر و تصمیم امام راحل در قالب پایگاه های مقاومت برای امنیت پایدار به نیروهای مسلح کمک کردند.

سردار کرمی با بیان اینکه با تدبیر امام خمینی(ره) مردم در قالب نهاد مقدس بسیج وارد صحنه دفاع مقدس شدند، گفت: با وحدت مردم و همدلی ارتش و سپاه صحنه های زیبای عزت و غیرت در تاریخ به نمایش گذاشته شد.

وی بااشاره به اینکه عزت و اقتدار یکی از دستاوردهای وجود رهبری و مردم با روحیه جهادی است، ادامه داد:به برکت وجود شهدا امامین انقلاب جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار می درخشد.

سردار کرمی باتاکید بر اینکه با تدبیر امامین انقلاب امروز نیروهای مسلح در اوج آمادگی گوش به فرمان ولایت هستند، گفت:همچنین عزت و افتخار سپاه خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه زنجان با اشاره به برنامه های افنه دفاع مقدس امسال در زنجان بیان کرد:در هفته دفاع مقدس امسال بیش از هزار برنامه توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس در زنجان گفت:این رزمایش به مدت دو روز در نقاط مختلف استان برگزار می شود که از ۲۹ شهریور آغاز خواهد شد.

سردار کرمی در پایان خاطرنشان کرد:در رزمایش الی بیت المقدس هفت نوع عملیات نظامی و امداد و نجات با حضور که ۱۰ هزار بسیجی برگزار می شود.

کد خبر 1781339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha