سنگ بنای مسجد «شهید اسماعیل هنیه» در اوگاندا گذاشته شد

وقف کاروان امید ترکیه از گذاشتن سنگ بنای مسجد «شهید اسماعیل هنیه» در اوگاندا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از dogruhaber، وقف کاروان امید ترکیه در چارچوب پروژه جدید خود که در اوگاندا آغاز کرده است، سنگ بنای مسجد «شهید اسماعیل هنیه» را قرار داد.

یک گروه از وقف کاروان امید که برای اجرای سلسله فعالیت‌های امداد رسانی و پروژه‌های مختلف به اوگاندا سفر کردند، سنگ بنای یکی از پروژه‌های خود که مسجد شهید اسماعیل هنیه است، را در میان شادی ساکنان این منطقه و دعای نیکوکاران گذاشتند.

حمایت های لازم در مدت کوتاهی از این پروژه که قرار بود تنها به عنوان مسجد ساخته شود، صورت گرفت و اعتبارات لازم برای ساخت آن به عنوان وقف سهام محدود اختصاص یافت . پس از ملاحظاتی تیم کاروان امید تصمیم گرفت که پروژه را بر اساس تقاضای مردمی گسترش دهد و سهام جدیدی را برای نیکوکارانی که می خواستند از این مسجد حمایت کنند، قرار دهند.

این وقف در بیانیه‌ای اعلام کرد: سهام اختصاص یافته به مسجد شهید اسماعیل هنیه که قرار بود توسط وقف ساخته شود، ظرف مدت ۳ روز فروخته شد.

محمد نورالله گونایدین، دبیرکل کاروان امید درباره پروژه ساخت این مسجد گفت: سهام مسجد شهید اسماعیل هنیه در آفریقا تکمیل شد و وقتی دیدیم که اینجا نیاز به مسجد بزرگ‌تر دارد، نظرمان تغییر کرد.از آنجایی که این منطقه محل تجمع مسلمانان است، مسجد را توسعه دادیم

گونایدین افزود:مساحت مسجد در این پروژه  ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر مربع است، به همین دلیل ۳۰ تا ۴۰ سهم  نیز اضافه می شود تا برادران و خواهران نیکوکار در این پروژه مشارکت داشته باشند. امیدواریم این مسجد در زمان کوتاهی تکمیل و افتتاح شود.

کد خبر 1781386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha