اختتامیه برنامه «زندگی با نماز زیباست» ویژه کودکان در ترکیه

برنامه «زندگی با نماز زیباست» به همت پلتفرم نسل قرآن با مشارکت هزاران کودک و با شعار«نماز در الاقصی آزاد زیباست» در ترکیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری ایلکا، پلتفرم نسل قرآن به برنامه‌های «زندگی با نماز زیباست» در بسیاری از شهرهای و مناطق مختلف ترکیه از جمله استانبول، اضنه و باتمن پایان داد.

برنامه‌های «زندگی با نماز زیباست» با مشارکت هزاران کودک بین هفت تا ۱۰ سال به مدت ۱۵ روز و با شعار محوری « نماز در الاقصی آزاد زیباست» برگزار شد تا بر اهمیت حمایت از مسئله فلسطین تاکید شود.

برنامه‌های این پلتفرم شامل دروس نماز، معارف اولیه دینی، فقه، سیره و قرآن کریم است.

اختتامیه برنامه «زندگی با نماز زیباست» ویژه کودکان در ترکیه

کودکان شرکت کننده در این برنامه‌ها از مساجد شهرهای مختلف ترکیه با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی که عبارت‌های «نماز ستون دین است» و «نماز کلید بهشت است» در دست داشتند، و پلاکاردهایی در حمایت از کودکان غزه راهپیمایی مسالمت آمیزی را برگزار کردند و شعارهایی در همبستگی با قدس سردادند.

نذیر اوزدمیر، عضو اتحادیه علما در برنامه اختتامیه شهر باتمن درباره اهمیت نماز در اسلام، گفت: نماز اولین چیزی است که روز قیامت از مسلمانان پرسیده می شود. نماز سپر مسلمان از آتش است. خداوند متعال در سوره لقمان می فرماید: اقم الصلاة. ترک نماز فرد را در معرض عذاب قرار می دهد.

اختتامیه برنامه «زندگی با نماز زیباست» ویژه کودکان در ترکیه

کد خبر 1781397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha