جشن‌های هفته وحدت در بیش‌ از هزار نقطه‌ی استان کرمان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اعلام جزئیات جشن‌های هفته وحدت گفت: این جشن‌ها در بیش از یک هزار نقطه از استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حسین انجم‌شعاع، دوشنبه (۲۶شهریور) با اعلام جزئیات جشن‌های هفته وحدت گفت: این جشن‌ها در بیش از یک هزار نقطه از استان و با شعار «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان سپس به برخی از جشن‌های محوری مرکز استان اشاره و اعلام کرد: جشن بزرگ هفته وحدت امشب ساعت ۱۹ در محل حرم شهید گمنام خیابان شهیددستغیب (سلسبیل) برگزار می‌شود.
وی افزود: همچنین از جشن بزرگ و محوری هفته وحدت(میلاد پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله)   و امام جعفر صادق(علیه السلام) در ساعت ۱۹ جمعه ۳۰ شهریور در میدان شورا خبر داد و افزود: صبح همان روز مراسم جشن و دعای ندبه ساعت ۶:۳۰ در مهدیه صاحب الزمان(عجل الله تعالی) برگزار خواهد شد.
انجم‌شعاع همچنین ویژه برنامه جشن و دعای ندبه در تکیه میدان قلعه و برگزاری مراسم جشن به طور همزمان ساعت ۱۹ در محل تکیه حضرت ابولفضل(ع) محله پیرانشهر(قلعه دختر) و تکیه زینبیه چهارراه کار و خیابان ابوذرجنوبی (میدان رسالت) در روز جمعه ۳۰ شهریور را هم اعلام کرد.
وی ادامه داد: روز میلاد پیامبر اعظم و امام جعفر صادق(علیه‌السلام) نیز ساعت ۱۹ در محل مسجدالنبی(ص) بلوارعباسپور خیابان مفتح کوچه ۳۵ هم مراسم جشن برگزار می‌شود.
این مسئول با افزودن این مطلب که جشن‌های هفته وحدت به مدت ۳ شب از روز پنجشنبه ۲۹ تا ۳۱ شهریور، شب‌ها ساعت ۲۰ در محل مسجد قائم کرمان(هیات شهدای بیت الله الحرام) برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: برگزاری جشن ویژه در ۱۰ مسجد شهر کرمان نیز برنامه ریزی شده است.

کد خبر 1781414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha