بیش از ۲۹۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در لنگرود اجرا می شود

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ۲۹۶ برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سرهنگ محمد مهرزاد فرمانده سپاه ناحیه لنگرود در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: مهمترین این برنامه‌ها شامل برگزاری رژه خودرویی، رزمایش رهروان شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی، برپایی میز خدمت، افتتاح مسکن محرومان، برگزاری محفل انس با قرآن، همایش اصناف و دفاع مقدس، اهدای بسته‌های معیشتی و کمک آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان و خانواده‌های کم برخوردارو افتتاح طرح‌های محرومیت زدائی است.

فرماندار شهرستان لنگرود هم در این جلسه بااشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال با عنوان «در راه فتح قله ایم» گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآوری رشادت‌ها و هویت تاریخی ملت ایران است.

محمد رضا جلالی افزود:این هفته فرصتی است تا رمز پیروزی و استقامت ملت که با رشادت و مردانگی، تلاش ومجاهدت در روزهای سخت جنگ تحمیلی برای دفاع و صیانت از خاک و وطن خود حماسه آفریدند به درستی برای نسل جدید تبیین و راز فتح ماندگار مردم ایثارگر ایران اسلامی بازگو شود.

درپایان این جلسه احکام کمیته‌های ۸ گانه ستاد اجرایی شهرستانی دومین گنگره ملی سرداران، امیران و ۸ هزارشهید استان گیلان به مسئولان شهرستان اهدا شد.

کد خبر 1781415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha