نمایشگاه پاییزه در بیرجند گشایش یافت

نمایشگاه فروش پاییزه در آستانه سال تحصیلی جدید در  محل نمایشگاه بین المللی بیرجند  گشایش یافت.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نمایشگاه فروش پاییزه شامگاه دوشنبه(۲۶ شهریور) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان شهرستانی در بیرجند گشایش یافت.

مهدی جعفری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در این آیین گفت: ظرفیت و سرمایه‌گذاری خوبی در نمایشگاه بین المللی بیرجند فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، افزود: حضور ۱۸۰ غرفه در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی می‌تواند باعث استقبال مردم از نمایشگاه پاییزه شود. 

جعفری در ادامه بیان کرد: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای  بازاریابی اصناف باشد تا خریداران به مشتری دائمی تبدیل شوند. 

رئیس اتاق اصناف بیرجند هم اظهار کرد: در این نمایشگاه ۱۸۰ غرفه در فضای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع برپا شده است.

سعید قدبا ادامه داد: پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، موادغذایی و پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی از جمله اقلام این نمایشگاه پاییزه است. 

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۸۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات عرضه می‌کنند، گفت: ۹۰ درصد شرکت‌کنندگان از اصناف بومی استان هستند.

رئیس اتاق اصناف بیرجند عنوان کرد: این نمایشگاه به همت اتاق اصناف، استانداری، صمت، جهاد کشاورزی، شهرداری و نمایشگاه بین المللی برگزار شده است. 

قدبا افزود: این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب در محل دائمی شرکت نمایشگاه بین المللی در بیرجند برای بازدید عموم دایر است.

وی گفت: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۰ شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند واقع در جاده علی‌آباد لوله برپا خواهد بود.

کد خبر 1781438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha