اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت کانون فرهنگ برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان کلاسهای اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری فرهنگ مسجد جامع روستای نردین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمد امین حقیقت در این مراسم با بیان اینکه هم ساله  طرح های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند اجرا می‌شود گفت: هدف ارکان مختلف در طرح اوقات فراغت تربیت نسل جوان با رویکرد مسجد محور و تربیت دینی و در تراز انقلاب اسلامی است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه رویکرد وهدف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد جذب حداکثری به‌ویژه جذب جدید جوانان و نوجوانان به مسجد و تثبیت آنان در مسجد است اظهارداشت:برنامه های اوقات  با راهبردهای هویت سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مساله محور دقیق و بهره مندی متناسب با نیازها اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت اگر به خوبی مدیریت شود، نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت و وجود برنامه‌های فرهنگی و هنری در مساجد عاملی، مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

حقیقت با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، ادامه داد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان مد نظربوده است.

در پایان این مراسم از مربیان و اعضای کانون فرهنگی هنری فرهنگ مسجد جامع روستای نردین تجلیل شد.

طرح مسجد کانون نشاط در نردین با همکاری پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد انجام گرفته است.

اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت کانون فرهنگ برگزار شد

اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت کانون فرهنگ برگزار شد

کد خبر 1781475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha