وحدت امت اسلامی سبب افزایش قدرت و عظمت مسلمانان جهان شده است

عمراف گفت: وحدت امت اسلامی سبب افزایش قدرت و عظمت مسلمانان جهان شده و آنها را در برابر هر توطئه و دشمنی پیروز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، نصیب‌الله عمراف در جشن گرامیداشت هفته وحدت در گرگان گفت: برای رفع درد، رنج و مشکلات سرزمین فلسطین و پیروزی مسلمانان جهان و مردم مظلوم غزه باید وحدت مسلمانان به راهبرد اساسی و پایدار در جهان تبدیل شود.

استاد جامعه المصطفی گلستان از کشور تاجیکستان افزود: اگر وحدت مسلمانان جهان به عنوان راهبرد اساسی و پایدار در کشورهای اسلامی و آحاد حکومت اسلامی مورد توجه قرار گیرد، پیروزی مردم غزه و مسلمانان جهان در برابر مستکبران و رژیم صهیونیستی قطعی خواهد بود.

وی ادامه داد: وحدت امت اسلامی سبب افزایش قدرت و عظمت مسلمانان جهان شده و آنها را در برابر هر توطئه و دشمنی پیروز خواهد کرد.

عمراف خاطرنشان کرد: امروز نعمت جمهوری اسلامی و وحدت بین مسلمانان باعث شد تا افرادی مانند من از کشورهای مختلف در این دانشگاه گرد هم آمده و با وحدت و همگرایی به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بپردازیم.

وی گفت: درحال حاضر بیش از ۱۰ هزار استاد و دانشجو از ۱۳۰ ملیت مختلف به صورت حضوری و یا مجازی با این دانشگاه همکاری دارند و این تعامل بین ملیت‌ها و مذاهب مختلف، زمینه‌ساز وحدت امت اسلامی خواهدشد.

استاد جامعه المصطفی با اشاره به وحدت مثال‌زدنی مردم استان گلستان، افزود: در این مکان از کشورهای مختلف جهان در کنار برادران اهل شیعه و سنی استان گلستان فعالیت‌های آموزشی، مذهبی و پژوهشی انجام می‌دهیم و گلستان الگوی عملی وحدت در جهان است.

کد خبر 1781486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha