مردم مظلوم غزه در سایه وحدت کلمه مسلمانان رژیم صهیونیستی را نابود خواهند کرد

آیت الله قمی گفت: مردم مظلوم غزه تنها در سایه وحدت، همگرایی و وحدت کلمه آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان می‌توانند، رژیم صهیونیستی را از سرزمین جغرافیایی کره زمین محو و نابود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله محسن قمی در جشن گرامیداشت هفته وحدت در گرگان گفت: امروز، فضای مجازی و وجود شبکه‌های ماهواره‌ای مانند یک زیست‌بوم در کنار مردم، به‌ویژه جوانان قرار گرفتند و علی‌رغم اینکه جوانان ارتباطات زیادی با این فضاها و هوش مصنوعی دارند، اما نمی‌توانند برای خود الگوی مناسبی انتخاب کنند.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه، افراد و شخصیت‌های سینمایی، ورزشی، علمی و دیگر شخصیت‌ها به لحاظ اینکه کامل نیستند و با آداب و سنن، رفتارها، فرهنگ‌ها و بسیاری از معیارهای دیگر جوانان همخوانی ندارند، افزود: این افراد نمی‌توانند الگوی خوبی باشند و مشاهده می‌شود که جوان امروزی در مسیر زندگی خود دچار تزلزل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه‌ها مانند جامعه المصطفی، علما و شخصیت‌های علمی و دینی برجسته منطقه و کشور، وظیفه مهمی بر عهده دارند و باید ضرورت و لزوم دین و وحدت در جامعه کنونی را برای جوانان و مردم تبیین و معرفی کنند.

آیت الله قمی تصریح کرد: اساتید دانشگاه‌ها در قالب مقاله و یا پایان‌نامه‌های دانشگاهی می‌تواند با پرداختن به این موضوعات در انتخاب الگوی مناسب و ضرورت دین و وحدت در جامعه، به جوانان کمک بزرگی کنند.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص)، بهترین الگو برای بشر است و یکی از خصوصیات اخلاقی مهم وی، نگاه مساوات و متوازن به فقیر و غنی در زمان حیات خود داشت.

معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به وضعیت نابسامان جهان بیان کرد: در جهان میلیاردها نفر در اعتیاد، افسردگی، فقر و دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی به سر می‌برند اما هیچ سازمان و شورایی در جهان به فکر نجات این انسان‌ها نیست.

آیت الله قمی ابراز کرد: علاوه بر این آسیب‌های اجتماعی، هیچ یک از سازمان ملل، حقوق بشر، شورای امنیت و دیگر نهادهایی که ادعا دفاع از حقوق بشر دارند، در برابر جنایات فجیع و غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، قد علم نکرده و آن را محکوم نمی‌کنند.

وی گفت: مردم مظلوم غزه تنها در سایه وحدت، همگرایی و وحدت کلمه آزادی‌خواهان و مسلمانان جهان می‌توانند، رژیم صهیونیستی را از سرزمین جغرافیایی کره زمین محو و نابود کنند.

کد خبر 1781496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha