نامه یحیی السنوار به رهبر انصارالله یمن

رئیس دفتر سیاسی حماس در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) نامه ای به عبدالملک الحوثی نوشت و توانایی حوثی‌ها در پرتاب موشک‌ به عمق سرزمین‌های اشغالی و عبور آنها از لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز دوشنبه (۲۶ شهریور ماه) نامه‌ای به عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله فرستاد و در آن درباره طوفان الاقصی و عملیات هدف قرار دادن یمن «تل آویو» صحبت کرد.

وی در این نامه گفت: خوشحالم که این نامه را در سالروز میلاد نبی اکرم(ص) برای شما  می‌نویسم، در حالی که نیروهای مقاومت در نوار غزه و جنبش انصارالله یمن با هم در عملیات طوفان الاقصی می جنگند.

السنوار در این نامه به هدف قرار دادن «تل آویو» از سوی یمن اشاره و تاکید کرد که طوفان الاقصی ضربه محکمی به طرح رژیم صهیونیستی در منطقه وارد کرد.

السنوار موفقیت موشک‌های نیروهای مسلح یمن در رسیدن به عمق سرزمین اشغالی و دور زدن تمامی سامانه‌های پدافندی و رهگیری آن را تبریک گفت و تاکید کرد که این عملیات هدف گیری درخشش طوفان الاقصی و تاثیر آن را بار دیگر در قلب تل آویو باز کرد.

السنوار عملیات هدف قرار دادن یمن را کیفی توصیف کرد و گفت: این عملیات پیامی برای اشغالگران است و طرح‌های مهار و خنثی سازی شکست خورده است.

وی گفت: دلاور مردان ارتش عزیز یمن در توسعه توان نظامی خود تا رسیدن به عمق غاصب سرآمد بودند و میادین یمن عزیز  به صورت هفتگی از زمان آغاز طوفان الاقصی، همچنان شاهد حضور مردم یمن در قبال مسئله فلسطین است.

وی درود خود را به مردم بزرگ یمن که در طول تاریخ خود هرگز در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آنها تاخیر نداشته اند، ابراز کرد و از عواطف صمیمانه، احساسات سرشار و اراده محکم مردم یمن از آغاز طوفان الاقصی تشکر کرد.

السنوار در مورد جنگ در نوار غزه اطمینان داد که حال مقاومت خوب است و آنچه اشغالگران اعلام می‌کنند دروغ محض و جنگ روانی است و به حمله گردان های قسام (شاخه نظامی جنبش حماس) در هفتم اکتبر اشاره کرده  و گفت: نیروهای مقاومت توانایی بی‌نظیر خود را یک سال تمام در حال انجام یک جنگ دفاعی نشان داده است و دشمن را خسته و تضعیف کرده است.

وی افزود: در راستای تبیین وضعیت مقاومت و توانایی آن پس از بیش از ۱۱ ماه جنگ مستمر، ما خود را برای جنگ فرسایشی طولانی آماده کرده‌ایم که اراده سیاسی دشمن را در هم می‌شکند، همانطور که طوفان الاقصی اراده نظامی آن را شکسته است.

رئیس دفتر سیاسی حماس در خصوص جبهه‌های حمایت از غزه گفت: تلاش مشترک ما با شما و برادرانمان در نیروهای مقاومت لبنان و مقاومت اسلامی در عراق، این دشمن را شکسته و شکست می‌دهد.

السنوار به آنچه مردم فلسطین در نوار غزه تجربه می‌کنند، اشاره کرد و توضیح داد که آنها از تجاوز و محاصره رنج می برند، شاهد وضعیت مقاومت شجاعانه به رهبری گردان های قسام هستند و در معرض جنگ نسل کشی و گرسنگی قرار دارند و این امر مستلزم حمایت ملت از آنها است.

سردار سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه اعلام کرد که نیروی موشکی نیروهای مسلح یمن یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی را در منطقه یافا تل آویو در فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

یحیی سریع فاش کرد که این عملیات با استفاده از موشک بالستیک مافوق صوت جدید انجام شد که موید موفقیت این موشک در رسیدن به اهداف و شکست پدافند اشغالگر در رهگیری و مقابله با آن پس از طی مسافت ۲۰۴۰ کیلومتری بود.

کد خبر 1781516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha