حزب الله: مقاومت در بالاترین آمادگی خود برای دفاع از لبنان است

حزب الله لبنان به دنبال وقوع انفجار دستگاه‌های پیجری در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت در بالاترین آمادگی خود برای دفاع از لبنان است و در حال انجام تحقیقات گسترده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، به دنبالل وقوع انفجار پیجرها، حزب الله لبنان در بیانیه اولیه خود اعلام کردند: نیروهای مقاومت در تمامی سطوح و واحدهای خود در بالاترین آمادگی برای دفاع از لبنان قرار دارند.

حزب الله لبنان بیان اینکه بعد از ظهر امروز سه شنبه ساعت ۰۳:۳۰ دقیقه «تعدادی دستگاه ارتباطی پیجری» که متعلق به تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات آن بود، منفجر شده است که علت آن مبهم است.

در این بیانیه آمده است: در حال حاضر نهادهای ذیربط در حزب الله لبنان در حال انجام تحقیقات گسترده، امنیتی و علمی برای کشف دلایل وقوع این انفجارهای همزمان هستند و خدمات پزشکی و بهداشتی نیز در حال مداوای مجروحان هستند و تعداد بیمارستان ها در شهرهای مختلف لبنان به حالت آماده باش در آمده‌اند.

حزب‌الله لبنان از لبنانی‌ها خواست که به شایعات و اطلاعات نادرست و گمراه‌کننده برخی طرف‌ها به نحوی که در خدمت جنگ روانی به نفع اشغالگران باشد، آگاه باشند، به‌ویژه که این امر با سخنرانی‌های رعب‌آور و تهدیدآمیز علیه صهیونیست‌ها همراه است.

حزب الله لبنان در پایان بیانیه اولیه خود تاکید کرد که مقاومت در تمامی سطوح و واحدهای خود در بالاترین آمادگی برای دفاع از لبنان و مردم آن است و با ابراز همدردی با شهدای «در راه قدس» و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان را دارند.

کد خبر 1781625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha