حزب‌الله: عملیات ما در حمایت از غزه همچنان ادامه خواهد داشت

حزب الله لبنان امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که جدا از قصاصی که اسرائیل باید منتظر این اقدام خود باشد، ما به مسیر خود در حمایت از غزه ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ماه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز نیز مانند روزهای گذشته به عملیات خود برای حمایت از غزه، مردم و مقاومت آن و دفاع از لبنان و سیادت آن ادامه می‌دهیم.

حزب الله تاکید کرد: این یک مسیر ادامه دارد و جدا از مجازات سختی است که اسرائیل باید برای کشتار روز سه‌شنبه که علیه مردم ما و مجاهدان ما در لبنان انجام داد، در انتظار آن باشد.

حزب الله تاکید کرد که این هدف گیری باعث افزایش عزم و اراده آنان برای ادامه راه جهاد و مقاومت می شود.

حزب الله لبنان در پیامی به خانواده شهدای سرافرازی که چه در جبهه جنوب بلیده و مجدل سلم دیروز سه شنبه به شهادت رسیدند، تبریک و تسلیت گفت.

فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان تاکید کرد: تعداد تلفات انفجار دستگاه‌های ارتباط بی سیم(پیجر) به ۱۱ شهید و ۴ هزار زخمی افزایش یافته است که وضعیت ۴۰۰ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

الابیض دیروز در نشست خبری خاطرنشان کرد: بیشترین جراحات در آمار اولیه اعلام شده از ناحیه صورت، چشم، دست یا ناحیه شکم بوده است.

حزب‌الله، اسرائیل را مسئول کامل این تجاوز جنایتکارانه می‌داند که غیرنظامیان را هدف قرار داده است و در بیانیه‌ای اعلام کرد که اشغالگران اسرائیلی را «پس از بررسی تمام حقایق، داده‌های فعلی و اطلاعات موجود» مسئول می‌داند و آنچه را که اتفاق افتاده به عنوان یک «تجاوز گناه‌آمیز» توصیف کرد و گفت: اشغالگران را به قصاص تهدید کرد.

کد خبر 1781663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha