فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای هفته وحدت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از تمامی مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی دعوت کرد تا در مراسم هفته وحدت و جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت، پیامبر اعظم (ص) در سراسر کشور، شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

اطلاعیه دعوت به مراسم هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اعظم (صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)

«وحدت اسلامی» محوری‌ترین آرمان‌ فکری امت اسلامی ایران است که با ابتکار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به‌عنوان منشوری عملی در مسیر ایجاد وحدت و تألیف قلوب مسلمانان در برابر فتنه‌های استکباری و استعماری جهان مورد تاکید قرار گرفته است و امروز، در جهان چندقطبی و پر از تضاد تمدنی، وحدت مسلمانان بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد. از همین رو، اتحاد و همبستگی امت اسلام به‌عنوان بزرگترین سد در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باید بیش از پیش تقویت شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از تمامی مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی دعوت به‌عمل می‌آورد تا در مراسم هفته وحدت و جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت، پیامبر اعظم (صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) در سراسر کشور، شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

این مراسم به صورت ویژه در شهر تهران، روز جمعه، ۳۰ شهریور ماه، از ساعت ۱۷ ، در مسیر میدان هفتم تیر تا میدان حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می‌گردد. 

این برنامه همراه با برپایی غرفه‌های فرهنگی، برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی، و اقامه نماز جماعت خواهد بود. از عموم مردم دعوت می‌شود در این مراسم معنوی و وحدت‌بخش شرکت نموده و با حضور خود بر همبستگی اسلامی تأکید کنند.

اللهم صل علی محمد و آل محمد

والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

کد خبر 1781707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha