جشن سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و اختتامیه کلاس های اوقات فراغت برگزار شد

جشن سالروز ازدواج آسمانی پیامبر نور و رحمت و اختتامیه کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) شازند، با حضور مسئولان ارشد شهرستان، اعضای کانون و اهالی محله برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، جشن سالروز ازدواج پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد صل الله علیه واله با بانوی سرفراز دوجهان حضرت خدیجه  سلام الله علیها و اختتامیه طرح عصر جدید مسجد کانون جوادالائمه و اختتامیه کلاس های اوقات فراغت تابستان جاری کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) شهرستان شازند با حضور گسترده اعضای کانون و مسئولان ارشد این شهرستان در مسجد حضرت جواد الائمه علیه السلام برگزار شد.

 حجت الاسلام مهدی نژاد، امام جمعه شازند، ضمن گرامیداشت این ایام مبارک به اهمیت ازداوج آسان و به هنگام تاکید کرد و گفت: جوانان و خانواده ها زندگی حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه را الگوی خود قرار دهند و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

این مقام مسئول همچنین به اهمیت فرزند آوری نیز تاکید کرد و افزود: تربیت فرزندان صالح و با ایمان سعادت دنیا و آخرت والدین را تضمین می کند و ما باید سعی کنیم فرزندانی اهل بیتی، متدین و ولایتمدار تربیت کنیم.

جشن سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و اختتامیه کلاس های اوقات فراغت برگزار شد


وی همچنین ضمن تقدیر از مجموعه فرهنگی کانون و مسجد جوادالائمه گفت: این کانون با فعالیت های گسترده فرهنگی و اجتماعی توانسته گامی موثر در راستای جذب جوانان به مسجد بردارد.

امام جمعه شازند ادامه داد: کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه علیه السلام شازند در ایام تابستان شور و نشاط خاصی در منطقه ایجاد کرده بود که هر روز شاهد حضور گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان و حتی بانوان در این کلاس ها و برنامه های فرهنگی بودیم.


حجت الاسلام مهدی نژاد اضافه کرد: امید است همواره شاهد برپایی این برنامه ها در سطح شهر باشیم و دیگر مساجد و کانون ها این کانون را الگوی خود در اجرای برنامه هایفرهنگی، اجتماعی و ... قرار دهند.

جشن سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و اختتامیه کلاس های اوقات فراغت برگزار شد


در ادامه این مراسم مسئول کانون فرهنگی هنری جوادالائمه  نیز به ارائه گزارشی از فعالین های کانون در طول تابستان پرداخت و گفت: کلاس های اوقات‌ فراغت ما در بخش های مختلف و ویژه گروه های سنی مختلف برگزار شد.

رضا نجفی با اشاره به استقبال گسترده از این کلاس ها بیان کرد: برنامه ها و کلاس های ما در طول سال ادامه دارد و بنا به شرایط دانش آموزان کلاس برگزار می شود. 


گفتنی است در ادامه این مراسم کربلائی محسن قاسمی به مداحی پرداخت و از مربیان و فراگیران رشته های مختلف علمی  نیز با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1781730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha