کتاب‌های بنیاد سعدی در دانشگاه شرق شناسی ارمنستان تدریس می شود

در دیدار رایزن فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در ارمنستان با رئیس دانشگاه شرق‌شناسی این کشور که با حضور رئیس بخش فارسی این دانشگاه همراه بود اعلام شد که این دانشگاه از سال تحصیلی جدید از کتاب‌های بنیاد سعدی به عنوان منبع درسی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بنیاد سعدی، در این دیدار که درباره متون درسی مورد استفاده دانشجویان رشته‌های زبان و ادبیات فارسی و ایران‌شناسی بحث و تبادل نظر شد، دکتر آساتوریان؛ رئیس دانشگاه شرق شناسی ایروان با تشکراز رایزنی فرهنگی و نمایندگی بنیاد سعدی در ایروان به خاطر حمایت‌ها و تلاش جهت توسعه زبان و ادبیات فارسی در ارمنستان گفت: در طی سال گذشته با حمایت و تلاش‌های صورت گرفته به ویژه در سال جدید، رشته ایرانشناسی پر فروغ شده است .

دکتر ضیغمی؛ رئیس بخش فارسی این دانشگاه هم در این دیدار گفت : با بررسی انجام شده و تجربه‌های به دست آمده از امسال کتاب‌های بنیاد سعدی ( مینا1تا 4) به عنوان کتاب درسی  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از اسدی موحد؛ نماینده بنیاد سعدی به خاطر ارسال کتاب‌های مورد نیاز گفت: کتاب‌های دیگر بنیاد سعدی نیز در کارگاه‌های اموزشی زبان فارسی مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین در این نشست کتاب‌های درسی مورد اشاره به رئیس دانشکده اهدا و کتابخانه این دانشگاه نیز به کتاب‌های آموزشی بنیاد سعدی مجهز شد.


 

کد خبر 1781742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha