ایران اعتبار خود را از فداکاری‌های جنگ تحمیلی گرفته است

معاون استانداری ایلام با بیان اینکه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران موجب تثبیت استقلال کشورمان شد گفت: ایران اعتبار خود را از فداکاری در جبهه‌های جنگ گرفته است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در جلسه شورا پایگاه بسیج آل اسحاق استانداری اظهار داشت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اگر چه خسارت های معنوی و مادی فراوانی ایجاد کرد اما دستاوردهای مثبتی نیز در زمینه های گوناگون تثبیت استقلال و موقعیت نظام نوپای ایران در کل دنیا برای کشورمان ایران به همراه داشت.

وی افزود: ایران امروز که قدرت سیاسی و نظامی اش در منطقه و سطح بین الملل بر هیچ کس پوشیده نیست اعتبار خود را از فداکاری در جبهه های جنگ گرفته است؛ زیرا زنان و مردان این دیار با ایثار و از خودگذشتگی مقاومت و قدرت خود را به تمام جهانیان نشان دادند.

معاون استاندار اضافه کرد: از این رو برگزار کردن برنامه های دفاع مقدس و نکوداشت ایثارگری های جوانان و مردم قهرمان ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: غبارروبی مزار شهدا، استقبال از شهدای تازه تفحص شده، برگزاری یادواره شهدا، جشن هفته وحدت و مسابقه هفته کتاب دفاع مقدس، شرکت اعضای شورا و بسیجیان پایگاه بسیج در مصلی نماز جمعه، اجرای رژه خودرویی نیروهای مسلح، از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 1781743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha