نشست فعالان رویداد ملی جامعه پرداز در اراک برگزار شد

نشست فعالان رویداد ملی جامعه پرداز با حضور حجت‌الاسلام مهدی متقی فر مدیر کل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و حجت الاسلام رضا رویت مدیر عامل بنیاد ملی خانواده در مجتمع آفتاب اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام رضا رویت، مدیر عامل بنیاد ملی خانواده در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده درمجموعه استان در راستای حرکت در مسیر منویات رهبری، گفت: رویداد جامعه پرداز یک حرکت گسترده، منسجم و دیق در این راستا است.


وی با اشاره به اینکه قبل از این هیچ حرکت منسجم و دقیقی که بخواهد مسایل مربوط به خانواده و فرزند آوری را حل کند نمی دیدیم، ادامه داد: اولین اتّفاقی که در این راستا با حمایت وزارت ورزش و جوانان انجام شد همین رویداد جامعه پرداز بود که بحمدالله این مهم در عموم استان ها اتفاق افتاده و چند استان مانده که در حال انجام کارها هستیم.

حجت الاسلام رویت، افزود: در راستای برگزاری این رویداد که به صورت جهادی و در راستای منویات مقام رهبری انجام شد اتفاقات ویژه ای انجام شد که این مهم سبب فعالیت مجموعه های مختلف شد و آثار و برکات خیری را در سطح کشور داشت.

این مقام مسئول اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند در حرکات مردمی است که مشکلات حل می شودو بحمدالله این حرکت و رویداد مردمی توانسته در همین زمان کم کارهای اثرگذاری را در بحث جمعیت، تحکیم بنیان خانواده، فرزند آوری و ... انجام دهد.

مدیر عامل بنیاد ملی خانواده با اشاره به اینکه در این راستا بیش از ۱۵۰۰ مجموعه در سطح کشور را شناسایی کردیم، اظهار داشت: این مجموعه ها به صورت ویژه در حال  فعالیت در حوزه های مذکور هستند البته مجموعه های دیگری نیز هستند که در حال فعالیت و آغاز همکاری و همراهی با ما هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت اجرای این رویداد بیان کرد: ما باید در همه حوزه ها جامعه پرداز فعالیت کنیم.

این مقلم مسئول با بیان اینکه این نشست ها و دیدار ها سبب انجام عملیات مشترک و برنامه های جمعی در بین مجموعه های فرهنگی  مختلف می شود، ادامه داد: شما باید در استان به شناسایی مسائل و مشکلات و تهیه یک نقشه راه جامع برای حل آنها بپردازید و طی مدت سال مشخص مسائل  را بررسی و حل کنید.

وی ادامه داد:  شما نهادهای مردی به صورت جهادی وای کار آمده اید که قصه و غصه ای از نظام حل کنید که اگر با همدلی و همراهی یکدیگر و جهادی کار کنید حتما می توانید گام موثری در راستای حل مشکلات بردارید.

وی خاطر نشان کرد: اثر این زحمات و کارهای شما باید در جامعه نمایان شود و مردم به صورت ملموس اثرات آنها را در فرزند آوری، ازدواج آسان، کاهش طلاق، سقط جنین و ... ببینند.


حجت الاسلام رویت اظهار داشت: باید تمرکز کنید مساله میدان خود را بدانید از با هم بودن و با هم کار کردن غافل نشوید افراد را پای کار بیاورد تا فعالیت ها بیشتر شود مجموعه های فرهنگی و اجتماعی را پای کار بیاورد تا بتوانیم به حل مشکلات بپردازیم.

کد خبر 1781748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha