شکست رژیم صهیونیستی از مسیر اصرار بر هویت اسلامی می گذرد

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی از مسیر اصرار بر هویت اسلامی می گذرد، گفت: اگر وحدت از سوی سران کشورهای اسلامی جدی گرفته می شد، هیچ وقت دشمن غاصب این مجال را پیدا نمی کرد که یکسال در مقابل چشم همه جهانیان به سلاخی و نسل کشی زنان و کودکان بی پناه غزه بپردازد.

حجت الاسلام محسن مشرفی-رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: نقش ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) را در دو زمان و از دو جهت باید مورد ارزیابی قرار داد. 

وی در ادامه گفت: زمان اول، عصر جاهلیت و زمان حیات پیامبر اکرم صلوات الله علیه است که در یک جهت شخصیت والا و برجسته نبی مکرم اسلام(ص) که سراسر نور، مهر، اخلاق و کرامت است قرار داشت و در جهت دیگر فضای تاریک اجتماعی و سیاسی جامعه و عصر جاهلیت بود که آسیب های فرهنگی و اجتماعی و غیره بیداد می کرد و ظلم و ستم و تباهی و بت پرستی همه جا را فرا گرفته بود.

حجت الاسلام مشرفی ادامه داد: در چنین شرایطی، ولادت حضرت محمد(ص) برکات فراوانی را با خود به همراه آورد و این وجود نورانی که اسوه و تمثالی از مهرورزی و محبت و ایثار بود، هر جا که قدم می گذاشت با گفتار و رفتار و تقریرات خود آن فضا را معطر و نورانی می کرد و زنگار شرک و پلیدی و ظلم و تباهی را از آن محیط و از دل های آماده آن زمان می زدود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: در عصر جاهلیت مدرن امروزی که زمان گسترش اسلام محمدی و غیبت امام زمان(عج) و ایفای نقش پیروان ایشان است، صدور ترجمان صحیح از اسلام ناب محمدی در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نقش آفرینی جبهه مقاومت و دلدادگان این گفتمان است که نظرهای آزادگان عالم از ادیان و مذاهب و نژادهای مختلف را به خود جلب کرده است.

وی در ادامه گفت: پرده برداری غرب وحشی از چهره جاهلیت مدرن و پیشرفته در قساوت و سنگدلی خود در جای جای این کره خاکی به ویژه در نسل کشی زنان و کودکان بی پناه غزه قابل مشاهده است.

حجت الاسلام مشرفی با بیان اینکه نقش اسلام ناب محمدی در هر دو جامعه عصر جاهلیت اولی و عصر جاهلیت مدرن کاملا مشخص است، افزود: اسلام ناب محمدی همچون داروی شفابخشی بر جراحت ها و زخم هایی است که از جهل و غفلت و هواپرستی و خود برتر بینی بت پرستان و سردمداران زر و زور و تزویر بر چهره خسته و زخم خورده و رنج کشیده بشریت وارد کرده اند. 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه اظهار داشت: در این میان پیروان نبی مکرم اسلام(ص) تکلیف خطیری بر عهده دارند و از سویی با معرفت و شناختی که از معارف قرآن و سنت نبوی پیدا کرده اند لازم است به خودسازی و حفظ هویت دینی، ایمانی و اسلامی خود بپردازند همان گونه که از پیامبر خود و اهل بیت مطهر(ع) ایشان سراغ دارند. 

وی در ادامه گفت: پیروان نبی مکرم اسلام(ص) بر اساس تعالیم و آموزه های مکتب وحی که هماهنگ با فطرت و وجدان آحاد بشریت است، جامعه پردازی کنند و قلب های تشنه بشریت و خسته از بی مهری ها و ستم های جبهه استکبار را با این فرهنگ نورانی سیراب کنند.

حجت الاسلام مشرفی اظهار کرد: امروز در فضای رهای تهاجمات و تبلیغات مسموم غول های رسانه ای لیبرال دموکراسی غربی، همه سرمایه های معنوی ملت ها اعم از سبک زندگی و اعتقادات و باورهای دینی آن ها مورد هجمه قرار گرفته است و هیچ کس از این تهاجم های همه جانبه در امان نیست.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در این شرایط دو چیز است که امت اسلامی را از آسیب های گسترده فرهنگ مخرب غرب در امان نگه می دارد یکی تاکید و حفظ هویت اسلامی است به این معنی که هر مسلمان به مسلمان بودن خود که در یک کلمه عبارت است از پیروی از آئین محمدی افتخار کند و ذهن و فکر و روح خود را از تحت الشعاع هویت های جعلی و مزخرف غربی قرار گرفتن حفظ کند.

وی در ادامه گفت: دومین موضوع حفظ و تقویت همبستگی امت اسلامی به جهت تقویت آن هویت های فردی و ایجاد هویت جمعی تحت عنوان امت اسلامی است که اگر این دو رقم خورد می تواند به تشکیل تمدن عظیم اسلامی در برابر ناتمدن غرب وحشی منجر شود و بشریت را از زیر سلطه دشمنان بشریت نجات دهد.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به اینکه شعار هفته وحدت امسال عبارت از «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» است، افزود: هفته وحدت امسال با سالگرد عملیات طوفان الاقصی و یکسال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار همزمان شده است و این بدان معنا است که اگر این نسخه شفابخش قرآنی که از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است از سوی سران و نخبگان کشورهای اسلامی جدی گرفته می شد، هیچ وقت دشمن غاصب این مجال را پیدا نمی کرد که یکسال در مقابل چشم همه جهانیان به سلاخی و نسل کشی زنان و کودکان بی پناه غزه بپردازد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: راهبرد ارزشمند «وحدت» به همان میزانی که از سوی کشورهای عضو جبهه مقاومت جدی گرفته شد، توانست این دشمن سرکش و عنود و وحشی را زمین گیر و در جبهه های مختلف دچار شکست کند.

وی در ادامه گفت: همان طور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند باور ما بر این است که این حرکت جبهه مقاومت به برکت خون های مظلومین این جبهه و مردم مظلوم غزه در بین امت اسلامی و بلکه آزادگان عالم فراگیر می شود.

حجت الاسلام مشرفی در پایان تاکید کرد: به زودی شاهد شکست کامل رژیم صهیونیستی و پیروزی مردم مقاوم و صبور فلسطین و آزادی قدس شریف خواهیم بود اما این پیروزی ها از مسیر اصرار و تاکید بر هویت اسلامی و تقویت همبستگی امت اسلامی می گذرد.

کد خبر 1781758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha