ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره ملی «ذکر»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره ملی «ذکر» خبر داد و گفت: این جشنواره در دو بخش شعر و داستان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز مجید منادی، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی «ذکر» اظهار کرد: فراخوان جشنواره ملی «ذکر» خرداد امسال با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز منتشر شد و مهلت ارسال اثر تا ۳۱ شهریور اعلام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و داستان برگزار می‌شود، افزود: تاکنون ۷۶۹ اثر در بخش شعر و ۳۴۶ اثر در بخش داستان از ۱۵۳ شاعر و نویسنده به دبیرخانه این جشنواره به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر ارسال شده است.

وی اضافه کرد: آثار دریافت شده از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، قم، چهارمحال و بختیاری، کرمان، زنجان، مرکزی، قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، کرمانشاه، یزد، لرستان و البرز است.

منادی تصریح کرد: موضوعات این جشنواره شامل نماز، ذکر و دعا، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و پروردگار است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار و قالب در شعر وجود ندارد.

وی عنوان کرد: شورای اقامه نماز و معاونت قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر این جشنواره را برگزار می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، یاد آور شد: نویسندگان و شاعران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره ملی «ذکر» می‌توانند ضمن هماهنگی، آثار خود را به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

کد خبر 1781779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha