تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تیپ نیروی مخصوص المهدی(عج)

سردار امیرسالاری با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تیپ نیروی مخصوص المهدی(عج) هدف از برگزاری این برنامه ها را مقابله با جنگ روانی دشمن عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سردار جواد امیرسالاری، امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت نقد و نظارت رسانه‌ها، بر لزوم شفاف‌سازی فعالیت‌ها و مراقبت در برابر جنگ روانی دشمن تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند صادقانه شفاف‌سازی کنند و باید مراقب حربه‌های دشمن باشند.

وی همچنین خواستار انتقال بازخورد برنامه‌های تیپ المهدی(عج) شد و افزود: این اقدام به بهبود عملکردهای آینده کمک خواهد کرد.

امیرسالاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس یک گنجی تمام‌نشدنی است که دارای جسم و روح است. این روح شامل ایثار، فداکاری و شهادت است که نباید از بین برود.

 وی خاطرنشان کرد که هنوز برخی ناگفته‌ها و موارد دیده نشده در رابطه با دفاع مقدس وجود دارد و باید به این موضوع پرداخته شود.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص المهدی(عج) به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد که شامل نورافشانی، دیدار با امام جمعه، نذر خون، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری اردوهای جهادی و خاطره‌گویی، و همچنین یادواره شهدای پشتیبانی جنگ است.

سردار امیرسالاری از توزیع ۲۵۰ سری جهیزیه و برگزاری اجلاسیه ۱۲۰۰ شهید شهرستان جهرم خبر داد و هدف از برگزاری این برنامه ها را مقابله با جنگ روانی دشمن عنوان کرد.

کد خبر 1781825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha