روایت شبستان از معارفه امام‌جمعه جدید بهشهر

حجت الاسلام والمسلمین نادعلیزاده به عنوان امام جمعه جدید بهشهر معارفه شد در این مراسم که با یاد امام جمعه فقید عاشورایی این شهرستان همراه بوده سخنرانان یکی پس از دیگری رمز توسعه و اقتدار بهشهر را وحدت بین مردم و مسئولین دانستند و همگان را به وحدت و ولایتمداری توصیه و سفارش نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، آئین معارفه حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نادعلی زاده امام‌جمعه جدید شهرستان بهشهر با حضور حجت‌الاسلام قلعه نماینده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، محمد انتظاری مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ ‌جمعه مازندران و جمعی از مسئولان شهرستانی در فرمانداری بهشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسنعلی قلعه- نماینده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در سخنانی گفت: رسول خدا(ص) اخلاق قرآنی داشتند و هر بدی را با خوبی جواب می‌دادند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس است و جنگ یقینا ضرر دارد اما اثرات مثبتی هم دارد.

نماینده شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: باتوجه‌به شرایط تروریستی در لبنان باید بدانیم که دشمن نفوذ کرده است و شبانه‌روزی کار می‌کند.

علی‌اصغر میرزایی- فرماندار بهشهر در سخنانی گفت: نقش نهاد امامت جمعه بسیار مهم و نقش‌آفرین است و آرامش امروز بهشهر به دلیل وجود حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعربعلی جباری امام‌جمعه فقید شهرستان بهشهر بوده است که عامل وحدت بودند.

وی افزود: اتحاد و هم‌افزایی در بهشهر امروز مثال‌زدنی است و باید الگو باشد.

فرماندار بهشهر گفت: بهشهر بعد از انقلاب فراز و نشیب فراوان را پشت سر گذاشته است و باید در ادامه راه با وحدت و همدلی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب گام برداریم.

غلامرضا شریعتی -نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی هم اظهار کرد: ارزش‌های دینی را از عملکرد بزرگان می دانیم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعربعلی جباری به‌واقع ارزش‌ها را به‌درستی منتقل کرد.

وی افزود: با گزینش بسیار مناسب شورای سیاست‌گذاری، حجت الاسلام والمسلمین نادعلی زاده به‌عنوان روحانی مردمی و متواضع و بی‌تکلف انتخاب شدند تا منشا خیر باشند.

روایت شبستان از معارفه امام‌جمعه جدید بهشهر

شریعتی یادآور شد: اگر کشور دین را پیاده نکند ارزشی ندارد و باید سنگر امامت جمعه تقویت شود.

حجت‌الاسلام محمد انتظاری- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران در سخنانی گفت: ابتکار عمل و خلاقیت این جلسه در قالب شورای اداری گامی برای قدردانی از امام‌جمعه فقید شهرستان و خیرمقدم به امام‌جمعه جدید است.

وی افزود: بهشهر، شهر تعیین‌کننده در استان است و امیدوارم حسن عاقبت نصیب ما شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نادعلی زاده- امام‌جمعه بهشهر هم در سخنانی گفت: ایمان به خدا و خدمت به خلق اصل مهم همه ائمه الهی و ادیان است.

وی افزود: پیامبر ما پیامبر رحمت بود و اگر بخواهیم بدی‌ها را با خوبی جواب داد که کار پیغمبر است، کار سختی است.

امام‌جمعه جدید بهشهر یادآور شد: مردم‌داری و عفو گذشت از تأکیدات بزرگان به من بود و امیدوارم همچنان در دستور کار ما باشد.

حجت الاسلام نادعلی زاده گفت: امام‌جمعه فقید بهشهر در شب عاشورا و در مجلس امام حسین(ع) عاقبت بخیر شد.

وی افزود: معتقدم باید در مسیر ولایت باشیم که همواره در خط ولایت هستم و هرگز خلاف امر ولایت انجام نخواهم داد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی- نادعلی زاده با حکم حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان امام‌جمعه بهشهر معارفه شد.

کد خبر 1781859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha