راهپیمایی «جمعه خشم» علیه اسراییل در مشهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ضدصهیونیستی با شعار «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» فردا پس از اقامه نماز جمعه در مشهد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: فردا جمعه همزمان با دیگر شهرهای کشور، با تداوم جمعه های خشم علیه جنایات رژیم غاصب و متجاوز اسرائیل، راهپیمایی ضدصهیونیستی بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر ثامن الائمه(ع)  در مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به همزمانی این برنامه با هفته وحدت، این راهپیمایی، شعار محوری «وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم» در محکومیت جنایات ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی انتخاب شده و به جهان اسلام اعلام می کنیم که تنها راه نجات از ظلم و پایان این وحشیگری، اتحاد و وحدت همه امت اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی خاطر نشان کرد: این راهپیمایی در مشهد، فردا جمعه ۳۰ شهریور ماه، پس از اقامه نماز جمعه، از باب الجواد حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه خسروی و چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: از عموم مردم آزاده و دشمن شناس خراسان رضوی دعوت می کنیم تا در این مراسم شرکت کرده و با تاکید بر وحدت امت اسلامی، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

کد خبر 1781872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha