دعوت شورای هماهنگی تبلیغات برای شرکت در برنامه هفته وحدت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست در آئین هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست در آئین هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) شرکت کنند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم»

«وحدت اسلامی» محوری‌ترین آرمان‌ فکری امت اسلامی ایران است که با ابتکار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) و با هدایت و درایت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به‌ عنوان منشوری عملی در مسیر ایجاد وحدت و تألیف قلوب مسلمانان در برابر فتنه‌های استکباری و استعماری جهان مورد تاکید قرار گرفته است و امروز، در جهان چند قطبی و پر از تضاد تمدنی، وحدت مسلمانان بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‌رسد. از همین رو، اتحاد و همبستگی امت اسلام به‌عنوان بزرگترین سد در برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان باید بیش از پیش تقویت شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تمامی مردم شریف و ولایت مدار استان دعوت به‌عمل می‌آورد تا در آئین هفته وحدت و جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت، پیامبر اعظم (ص) در سراسر استان، شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

این جشن به صورت ویژه در شهر یاسوج، روز شنبه۳۱ شهریورماه، از ساعت ۱۵/۳۰ در خیابان مصلی امام خمینی (ره) همراه با برپایی غرفه‌های فرهنگی، اجرای برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان و برنامه‌های متنوع مذهبی، فرهنگی، هنری و مسابقه و جوایز متنوع برگزار می‌شود.

از عموم مردم دعوت می‌شود در این مراسم معنوی و وحدت‌بخش شرکت نموده و با حضور خود بر همبستگی اسلامی تأکید کنند.

کد خبر 1781882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha