بیش از ۵۰۰ ویژه‌برنامه هفته وقف در استان کرمان اجرا می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از تدارک بیش از ۵۰۰ برنامه برای هفته وقف خبر داد و گفت: بخشی از این برنامه‌ها در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی جلالی پنجشنبه(۲۹ شهریور) در آستانه فرا رسیدن هفته وقف، از تدارک بیش از ۵۰۰ برنامه برای بزرگداشت این هفته خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از این برنامه‌ها در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به توزیع بخشی از این برنامه‌ها در شهرستان‌ها و بخش دیگری به صورت محوری و متمرکز در مرکز استان؛ گفت: جشن میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه‌السلام در بقاع متبرکه، برپایی ایستگاه صلواتی در این ایام و برگزاری محافل انس با قرآن در هفته وقف از جمله برنامه های ستاد استانی هفته وقف است.
وی تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و سردار دلها، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه کرمان، افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی، همایش یاوران وقف و تجلیل از واقفین و خیرین شاخص استان را از جمله برنامه‌های هفته وقف عنوان کرد.
وی به برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن کریم و تجلیل از برگزیدگان ۴۷ دوره مسابقات استانی قرآن، بازدید و اصحاب رسانه از مجموعه فعالیت‌های اداره کل اوقاف، برگزاری نشست خبری، توزیع اطعام نبوی در روز ولادت پیامبر رحمت (صلی الله علیه وآله) در برخی بقاع متبرکه و توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم برخوردار هم اشاره کرد.
مدیر کل اوقاف کرمان در پایان با اشاره به همزمانی هفته وقف امسال با هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام کرد.

کد خبر 1781893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha