آئین اختتامیه طرح مسجد کانون نشاط با همت کانون امام حسن مجتبی(ع) برپا شد

حسین زاده با اشاره به اهمیت حضور پرشور فعالان و اعضاء کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در قالب طرح هر مسجد کانون نشاط گفت: آئین اختتامیه این طرح مصادف با ایام ولایت پیامبرمهربانی و امام صادق(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، طرح ملی هر مسجد کانون نشاط که در ۳۱ خردادماه سال جاری در مسجد جامع رجایی شهر کرج به میزبانی استان البرز برپا شد در طول تابستان سال جاری با استقبال پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و خانواده های دانش آموزان همراه شد. 

مسجد امام حسن مجتبی(ع) با محوریت کانون فرهنگی هنری این مسجد شامگاه امروز پنجشنبه ۲۹ شهریور مصادف با ایام ولایت پیامبر مهربانی و امام جعفرصادق(ع) میزبان آیین اختتامیه این طرح با حضور جمعی از فعالان مسجدی و مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود. 

آئین اختتامیه طرح مسجد کانون نشاط با همت کانون امام حسن مجتبی(ع) برپا شد

در این رابطه مرتضی حسین زاده با اشاره به اهمیت حضور پرشور فعالان و اعضاء کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) در قالب طرح هر مسجد کانون نشاط گفت: آئین اختتامیه این طرح مصادف با ایام ولایت پیامبرمهربانی و امام صادق(ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برپا شد.

مدیر ستاد کانون امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: توجه به مسئله نشاط و شادی کودکان و نوجوانان در بستر و قالب طرح مسجد کانون نشاط رضایتمندی خانواده ها و رشد بصیرتی بچه های مسجد را در جریان برپایی برنامه های اوقات فراغت ایجاد کرد. 

حجت الاسلام کاظم شکری با حضور در جمع فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) از زحمات و فعالیت های صورت گرفته در قالب طرح هر مسجد کانون نشاط در این مسجد تشکر و قدردانی کرد. 

کد خبر 1781938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha