هزینه در حوزه تعلیم و تربیت سرمایه گذاری برای آینده نظام است

آیت الله محمدی لائینی خواستار سرمایه گذاری در راستای تحول در آموزش و پرورش استوار برپایه تربیت انقلابی شد و گفت: هزینه در حوزه تعلیم و تربیت سرمایه گذاری برای آینده نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازاستان مازندران، آیت الله محمدباقرمحمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران وخطیب جمعه ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به جایگاه تقوا در زندگی اظهار کرد: خودم و شما نمازگزاران را به تقوا و پرهیزگاری توصیه و سفارش می کنم.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس، برلزوم الگوگیری از رزمندگان اسلام برای تقویت وحدت در بین امت اسلامی تاکید کرد و افزود: میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) نیز فرصت مناسبی برای وحدت آفرینی در جامعه اسلامی است.

آیت الله محمدی لائینی به روز اخلاق و مهرورزی اشاره کرد و گفت:رسول گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) اسوه اخلاق بوده اند اخلاق مداری آن حضرت باید در جامعه پیاده سازی شود.

وی با بیان اینکه وحدت دستاورد بعثت و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان شد: نامگذاری هفته وحدت توسط امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اقدامی شایسته تحسین است که باید این تفکر برای تقویت وحدت با محوریت محور مقاومت برای نجات مظلومین و مستضعفین بهره گرفته شود.

امام جمعه ساری به نقش مازندران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: لشکر خط شکن ۲۵کربلا در عملیات های مختلف دفاع مقدس ایثار و ازخودگذشتگی بی نظیری را به یادگار گذاشتند.

وی به شروع سال تحصیلی مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها اشاره کرد و خواستار سرمایه گذاری در راستای تحول در آموزش و پرورش استوار برپایه تربیت انقلابی شد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه دانش آموزان باید تربیت انقلابی شوند، گفت: هزینه در حوزه تعلیم و تربیت سرمایه گذاری برای آینده نظام است.

وی ضمن گرامیداشت هفته وقف برلزوم ترویج وقف مهدوی تاکید کرد و خاطرنشان شد: مردم باید بخشی از اموال خود رابرای رفع مشکلات محرومین و نیازمندان در حوزه های مختلف درمانی، معیشتی، مسکن و ... وقف نمایند.

آیت الله محمدی لائینی به انفجارهای متعدد پیجیرها در لبنان اشاره کرد و ضمن اعلام انزجار از جنایات اسرائیل کودک کش در فلسطین، غزه و لبنان خواستار وحدت امت اسلامی برای نجات مظلومین شد.

وی ضمن تحسین همت والای مردم و مسئولین استان مازندران به ویژه سپاه کربلا برای برگزاری دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰شهید مازندران اشاره کرد و گفت: این کنگره ملی ۱۲مهرماه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی ماهفروجک برگزار خواهد شد.

کد خبر 1781960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha