ویژه برنامه‌های میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) در حرم رضوی

درآستانه میلاد پر خیر و برکت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوعی در حرم مطهر رضوی با حضور زائران و مجاوران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد به نقل از آستان نیوز، در شب میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه‌های جشن و سرور در شب، روز و شام ولادت به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با حضور سخنرانان برجسته و مداحین اهل بیت (ع) در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است.

این مراسم جمعه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۹ با شعرخوانی سیدرضا یعقوبی آل در مدح و ثنای ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص)آغاز خواهد شد و در ادامه برنامه‌های متعدد و متنوعی اجرا می‌شود.

سخنرانی حجت الاسلام سیدمهدی واعظ موسوی، مدیحه‌سرایی مداحان مطرح کشور و اجرای سرود از جمله این برنامه‌ها خواهد بود. 

محفل باشکوه بین‌المللی کرسی تلاوت رضوی نیز در شب میلاد از ساعت ۱۸:۴۵ در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد میزبان علاقه‌مندان به قرآن خواهد بود.

روز شنبه ۳۱ شهریور و مقارن با سالروز میلاد حضرت رسول و امام جعفر صادق(ع) نیز ویژه برنامه‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ صبح در رواق امام خمینی(ره) آغاز و بعد از اقامه نماز ظهر، مهدی سلحشور زیارت پرفیض پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) را قرائت خواهد کرد.

در شام میلاد نبی مکرم نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، رواق امام خمینی(ره) با اجرای برنامه‌های فرهنگی میزبان زائران و مجاوران حرم رضوی خواهد بود.

این مراسم‌ از ساعت ۱۸با قرائت زیارت نورانی امین الله آغاز شده و در ادامه شعرخوانی آئینی یاسر رحمانی، سخنرانی حجت الاسلام راشد یزدی، مدیحه‌سرایی و اجراد سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

کد خبر 1781961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha