عزت مسلمانان در حمایت از مردم غزه و فلسطین است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه عزت مسلمانان در حمایت از مردم غزه و فلسطین است، گفت: مقابله با اسرائیل و حامیان این رژیم یک واجب شرعی است، هر کسی می‌تواند با قلم، سخن، مال و یا ارسال تجهیزات به مردم غزه کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد پیامبر(ص) اظهارداشت: رسالت پیامبر اکرم(ص) برای تشکیل امت اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: تشکیل امت اسلامی در زمان غیبت امام زمان(عج) همیشه موردتوجه بوده‌است و یک اصل راهبردی در دوران بعثت پیامبر اکرم(ص) بود که عزت اسلامی را به‌دنبال داشت.

وی با بیان اینکه عزت امت اسلامی با وحدت محقق می‌شود، عنوان کرد: وحدت اسلامی از سوی دشمنان اهانت‌کننده به اعتقادات مسلمانان مورد هدف قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند، گفت: امروز عزت مسلمانان در حمایت از مردم غزه و فلسطین است.

وی با بیان اینکه مقابله با اسرائیل و حامیان این رژیم یک واجب شرعی است و هر کسی می‌تواند با قلم، سخن، مال و یا ارسال تجهیزات به مردم غزه کمک کند، گفت: ما باید تلاش کنیم که امت اسلامی شکل بگیرد و جلوی تفرقه دشمنان را بگیریم تا رضایت خداوند و رسول اکرم(ص) حاصل شود.

دانش‌آموزان، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش آینده کشور را رقم می‌زنند

نماینده ولی فقیه در لرستان به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش آینده کشور را رقم می‌زنند و اگر آینده‌سازان کشور متعهد، اخلاق‌مدار و متخصص باشند در بلندای افتخار قرار می‌گیریم.

وی بر لزوم اجرایی‌شدن سند اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها و سند بنیادین آموزش‌وپرورش تاکید کرد و گفت: مدرسه محل اجرای تحول سند بنیادین است.

دفاع مقدس در تاریخ ایران ماندگار است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با گرامیداشت دوران دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی ماندگار در تاریخ ایران است و حماسه فراموش‌نشدنی مردان و زنان این سرزمین را تداعی می‌کند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور جانبازان و خون‌های مقدسی است که در راه حفظ خاک ایران ریخته شد تا اسلام و ایران در معادلات جهانی قدبرافراشته تأثیرگذار باشد، گفت: مردم این استان هیچ‌گاه رشادت‌های لشکر ۸۴، بسیج و عشایر را در دوران دفاع مقدس فراموش نمی‌کنند و به این دوران با دیده عزت و احترام می‌نگرند.

کد خبر 1781981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha