موج سوم حمله حزب‌الله/ شلیک بیش از ۲۰۰ موشک به پایگاه‌های نظامی اسرائیل

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله لبنان از صبح امروز تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه‌های نظامی اسرائیل شلیک شده است.

به  گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، حزب الله لبنان امروز(جمعه ۳۰ شهریور) در پاسخ به حمله اسرائیل به مناطق مختلف جنوب لبنان، مقرها و پایگاه‎های نظامی اسرائیل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی در لبنان امروز اعلام کرد: پایگاه اصلی پدافند موشکی فرماندهی منطقه شمال در پایگاه اسرائیلی «بیریا» را با راکت‌های کاتیوشا بمباران کرد.

همچنین مبارزان مقاومت اسلامی، مقر گردان موشکی و توپخانه در پادگان یوآف را با کاتیوشا هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد: ساعت ۱۴:۰۰ به سمت الجلیل غربی ۴۰ موشک پرتاب شد.

همچنین مقاومت مقر پدافند هوایی و موشکی در پایگاه اسرائیلی «کیلع» را با موشک بمباران کرد.

همچنین مقر فرماندهی تیپ ۱۸۸ وابسته به لشکر ۳۶ در پایگاه «العلیقه» اسرائیل در شمال کتسرین در جولان اشغالی سوریه هدف قرار گرفت. این پایگاه برای اولین بار در این جنگ بمباران می شود که در ۲۰ کیلومتری مرز لبنان- فلسطین قرار دارد.

این حملات در حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت و در پاسخ به حملات اشغالگران اسرائیل به روستاها و منازل جنوبی صورت می‌گیرد.

از سوی دیگر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند: بیش از ۲۰۰ موشک از لبنان شلیک شد که الجلیل اشغالی، صفد اشغالی و جولان اشغالی سوریه و کوه مرون را هدف قرار داد. به طوری که در بیش از ۲۰ شهرک نشین اسرائیلی آژیر خطر به صدا درآمد.

کد خبر 1782000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha