سنگر دفاع مقدس همیشگی است

آیت الله عبادی گفت: دفاع مقدس منحصر به هشت سال و یک هفته نیست بلکه تا طغیان و سرکشی، چپاول، قتل و غارت باشد، سنگر دفاع مقدس همیشگی است.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز شنبه(۳۱ شهریور) در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: تقارن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس مبارک است؛ مسئله وحدت را برخی شاید نخواستند بفهمند یا نفهمیدند و به حواشی گریختند.

وی افزود: چند نفر یهودی به جامعه اسلامی رفتند و بعد از اشغال ۷۶ سال کشور فلسطین به کشتار و جنایت می‌پردازند و حدود ۵۰ کشور به اصطلاح اسلامی هم از دور نگاه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در وحدت بحث منافع جامعه اسلامی مطرح است، ادامه داد: وحدت یک فریضه دینی، عقلی و مردمی است که باید مورد توجه امت اسلامی قرار گیرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه دفاع مقدس منحصر به هشت سال و یک هفته نیست بلکه تا طغیان و سرکشی، چپاول، قتل و غارت باشد، سنگر دفاع مقدس همیشگی است و در نظام آفرینش وجود دارد، تصریح کرد: همه موجودات عالم در مقابل آسیب‌ها از خود دفاع می‌کنند اما چطور می‌شود که انسان در گستره سرنوشت خودش از خود دفاع نکند!

امام جمعه بیرجند بیان اینکه دفاع یک امر تکوینی است بعد انسان‌هایی اسم خود را انسان می‌گذارند وانگهی نسبت به دفاع کم‌تفاوت هستند، متذکر شد: چه کسی نمی‌داند که از ۵۰۰ سال قبل که اروپای وحشی برای غارت جهان برنامه استعمار جهانی را برای سلطه بر جان و مال و ناموس و همه هستی انسان‌ها طرح ریختند به هر جایی قدم گذاشتند فساد، قتل و غارت، ویرانی و اختلاف ایجاد کردند.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل این مستکبران باید دفاع کرد در ادامه به جنایات آنان در دنیا پرداخت و گفت: اما بعد از بیداری ملت‌ها و اینکه حکومت مستقیم آنان برای مردم قابل تحمل نبود انسان‌های احمق و پلید همچون صدام را به جای خود در کشورهای اسلامی گذاشتند و استعمار کهن را تبدیل به استعمار نو کردند.

آیت الله عبادی بیان کرد: در ادامه چون برخی از کشورهای بیدار، فریب آنان را متوجه شدند برای همین باز استعمار فرانو را آغاز کردند و نفوذ در مقامات تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر و تحمیل خود بر ملت‌ها را پیش گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که امروز بیدار جهانی ایجاد کرده است حالا بعضی که در عمل تابع یهود و بایدن و نتانیاهو کثیف هستند و بی‌تفاوت می‌گذرند اما اسم خود را مسلمان می‌گذارند اما از آن سوی خدا متعال به برکت این انقلاب، حرکت‌هایی را  ایجاد کرده و بیدار جهانی در کشورهای مختلف در سطح جهان حاصل شده است.

وی تأکید کرد: در سال ۷۵ با همه سلطه لیبرال دموکراسی غرب در ایران اما مردم پیروز شدند و  انقلاب اسلامی راه صحیحی را به بشر نشان داد و امروز همان حالت در سطح جهانی حاصل شده و استکبار جهانی رفتنی است و با قاتل و غارت، ویرانی و ... نمی‌شود خود را نگه‌ دارند.

امام جمعه بیرجند گفت: اکنون جهان دارد برای حکومت عدل و تمدن انسانی آماده می‌شود و بقیه آن تکلیف ما است که وظیفه خود را انجام دهیم تا خدای متعال منجی عالم بشریت را برای مدیریت تمدن اسلامی و محمدی بر جهان اذن دهد.

کد خبر 1782041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha