امروز ایران مولفه قدرت در جهان است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی در یک سو جنایات ظالمانه دشمن و در یک سو دفاع صادقانه از سوی ملت ایران به منصه ظهور می‌رسید گفت: خدا وعده پیروزی حق را داده و امروز ایران مولفه قدرت برای جهانیان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت الله فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت صبح امروز(شنبه، ۳۱ شهریور) در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به نامگذاری هفته دفاع مقدس اظهار کرد: چرا که دشمن قداره کش، ظالمانه می جنگید و ملت ایران عاقلانه و صادقانه دفاع می کردند.  

وی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی در یک سو جنایات ظالمانه از دشمن و در این سو دفاع صادقانه از سوی ملت ایران به منصه ظهور می رسید گفت: در آن زمان که ملت ایران از داشتن جنگ افزارهای نظامی محروم و تهدید استکباری متوجه ملت ایران بود جوانان این مرز و بوم صادقانه دفاع کردند.  

آیت الله فلاحتی بیان کرد: جمهوری اسلامی در صدد جنگ با کشوری نبود اما در جنگ تحمیلی با دست های خالی ۸ سال جنگید و این جنگ دفاع بود.  

وی اذعان کرد: ملت ایران در این باور است که آنروزها امام خمینی وعده های الهی به ملت می داد و هریک از عملیات ها با مدد الهی صورت می گرفت زیرا امام می فرمود «آینده ای روشن در پیش رو ملت ایران است» و می گفت قله ها را در جهان فتح می کنیم و قدرت استکباری تلاشی هایی برای یگانه شدن قدرت دارد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران تاریخ درخشانی داشتند و دارند ادامه داد: امام عظیم الشان انقلاب این گزارش‌های خوب را به رزمندگان می دادند همانگونه که وقتی مسلمانان وعده های خدا و پیامبر(ص) را شنیدند و در برابر صحنه های نابرابر ایستادند گفتند این همان چیزی است که خدا به ما وعده داد.
 
وی گفت: خدا وعده پیروزی داده اگرچه در یک سو هجوم ظالمانه دشمن را دیدیم اما در یک سو ملت ایران صادقانه جنگید و امروز ایران مولفه قدرت برای جهانیان شده است.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: امروز دشمنان غربی و اروپایی جرأت کج نگاه کردن به ایران را ندارند همانگونه که دولت صیهونیستی که قدرت نفس کشیدن را نداشت و حتی جماهیر شوروی می توانست در برابر قدرت های استکباری بایستد اظهار عجر در برابر اسرائیل کودک کش کرد اما ایران آن رژیم را به زانو درآورد.  

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی شبکه مقاومت را در منطقه فعال کرد و توانست حرف اول را در دنیا بزند گفت: رییس‌جمهور شهید در پشت تریبون سازمان ملل قرار می گیرد و قرآن کتاب الهی را به جهانیان معرفی می کند، همانطور که عکس تمثال شهید قهرمان، سلیمانی عزیز را به دنیا معرفی و نشان داده بود.  

آیت الله فلاحتی اظهار کرد: ایران چهره دشمن را شناساند و اگر امروز بخواهد قدری جولان داشته باشد قطعا نابود می شود.  

وی تصریح کرد: امروز مفتخریم که هفته دفاع مقدس را به رقم شرایطی که داریم گرامی بداریم چرا که این عزت برای ما باقی است و مفتخریم که در دوره ای از تاریخ زندگی می کنیم که حرف اول را در دنیا می زنیم.  

آیت الله فلاحتی خاطر نشان کرد: دانشگاهیان، حوزویان و... مفتخرند که پیرو راه شهیدان و مجاهدانی هستند که خدا آن ها را جزو برترین ها قرار داد زیرا خدای متعال  مجاهدان را برتری داد.  

وی افزود: امروز این عزت برای ملت ایران از سوی شهدا پیام آوری دارد. 

امروز ایران مولفه قدرت در جهان است

امروز ایران مولفه قدرت در جهان است

امروز ایران مولفه قدرت در جهان است

امروز ایران مولفه قدرت در جهان است

امروز ایران مولفه قدرت در جهان است

امروز ایران مولفه قدرت در جهان است

کد خبر 1782045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha