اقتدار ایران‌اسلامی در دنیا پیچیده است

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای مقتدر در دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، هم در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرکرد، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم و امام صادق علیهم السلام گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در سالروز میلاد با سعادت اشرف رسل و عقل کل، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ع) و در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، در این محفل اقتدار و صلابت، توفیق حضور پیدا کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به آیه «و اعدوا ماستطعتم من قوه»، عنوان کرد: این آیه بدان معناست که در مقابل دشمنان تا آنجا که می‌توانید اقتدار کسب کنید و نیروی خود را افزایش دهید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه کشورهایی با وقاحت و بی‌شرمی مردم و مخالفان خود را ولو در سرزمین دیگر ترور و شهید می‌کنند و تمام اتکای خود به نیروی نظامی خودشان است، گفت: اما آنچه در ایران اسلامی تحت سروری ولی عصر(عج) توسط رهبر عظیم الشان انقلاب به ملت ایران و به فرزندان ایران سرمشق داده می‌شود، کسب قدرت در مقابل بیگانگان و تربیت نظامی برای آحاد نظامیان برای ترساندن دشمنان است که از سیاست‌های مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام فاطمی ادامه داد: ان ‌شاءالله در این مسیر خاری باشیم در چشم دشمنان ایران و اسلام، بلکه خاری باشیم در چشم دشمنان اسلام و مسلمین در سراسر عالم، همانطور که دولتمردان در فکر رفاه و خوش‌روزی ملت ایران هستند، نظامیان هم با کمال افتخار در مسیر خود تلاشگر هستند و برای ایشان دعا می‌کنیم.

گفتنی است: امروز علاوه بر حضور جانبازان و خانواده معظم شهدا در مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس، پیکر جانباز حاج ذبیح الله یوسفی که شب گذشته به خیل همرزمان شهیدش پیوست، از مقابل جایگاه با احترام نظامی عبور داده شد.

خاطرنشان می‌شود: این جانباز سرافراز از حافظان قرآن کریم و آخرین مسئولیت وی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج در یکی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری بوده است.

کد خبر 1782067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha