سایبری؛ بستری جدید برای ترورهای رژیم صهیونیستی

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: رژیم صهیونیستی با استفاده از تکنولوژی سایبری جهت کشتن دسته جمعی انسان‌های بی‌گناه استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز در آیین رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر ایلام برگزار شد با بیان اینکه امروز روز تکریم از مقاومت است گفت: در هفته دفاع مقدس مجاهدان با تمام توان خود به میدان آمدند تا در مقابل متجاوزان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح که سرباز ولایت‌اند در هر موقعیتی آماده اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب هستند افزود: در غزه فریاد یا حسین سر داده‌ می‌شود در آنجا صحنه‌های دردناکی را می‌بینیم که قلب هر انسانی را می‌فشارد؛ مقاومت مردم غزه نشان از ایثار و تفکر امام حسینی است.

وی با بیان اینکه هر روز فرماندهان عالی‌رتبه آمریکا، اروپا و سرانشان در رفت‌وآمد به سرزمین های اشغال فلسطین هستند ادامه داد: امروز رژیم اشغالگر با سلاح‌های جدید و تجهزات به روز از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کنند اما در برابر مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه ناتوان و عاجز هستند.

حسینی صهیونیست‌ها در مقابل ایستادگی مردم فلسطین ناتوان‌ مانده‌اند افزود: موج حمایت از مظلومان و غلبه بر آمریکا همه جهان را فرا گرفته است؛ مدعیان دروغین حقوق بشر، هر روز جمهوری اسلامی را به نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم متهم می کنند.

معاون سیاسی استانداری ایلام گفت: بیش‌ از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران براثر عملیات‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند؛ جدیدترین روش ترور آنها، ترور بر مبنای سایبری است و از این تکنولوژی برای کشتن انسان‌های بی‌گناه به‌صورت دسته‌جمعی و در آن واحد استفاده می کنند این در حالی است خدای متعال وعده داده است که پیروزی نهایی از آن مستضعفان است و در جهان حاکم خواهند شد.

کد خبر 1782072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha