جنگ ما بین تمدن اسلام و لیبرال دموکراسی است 

امیردریادار کاویانی با بیان اینکه ایران مظلومانه، صادقانه اما مقتدرانه در برابر سلطه و همه جهان ایستاد و پیروز و موفق شد گفت: امروز جنگ ما جنگ تمدنی بین تمدن اسلام و لیبرال دموکراسی است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، امیر دریادار حمزه علی کاویانی_ جانشین فرمانده نداجا، در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس امروز(شنبه، ۳۱ شهریور) در رشت برگزار شد گفت: انقلاب امام(ره) نه انقلاب شیعیان، نه انقلاب مسلمانان بلکه انقلاب مستضعفین بوده و این پیام امام برای همه مستضعفان در بند بود که امروز منتشر و جهانگیر شده است، حتی در دورترین نقطه آفریقا خواستگاه دارد.  

وی با بیان اینکه جنگ را بر ما تحمیل کردند افزود: دشمنان همواره با توطئه هایی در صدد ضعیفتر کردن ایران بودند اما راز دشمنی سلطه با درایت و رهبری امام خمینی(ره) برملا شد.  

کاویانی تصریح کرد: امروز جنگ ما جنگ تمدنی بین تمدن اسلام و لیبرال دموکراسی است.  

وی با بیان اینکه، جنگ ایران و عراق طولانی ترین جنگ اخیر بود و حتی از جنگ جهانی اول و دوم نیز بزرگتر بود زیرا شرق و غرب برای از پای درآوردن نظام باهم متحد شده بودند، تصریح کرد: اجماع جهانی برای احساس خطری بود که از انقلاب اسلامی در برابر سلطه داشتند.  

کاویانی اضافه کرد: ایران مظلومانه، صادقانه اما مقتدرانه در برابر سلطه و همه جهان ایستاد و پیروز و موفق شد اما رژیم بعث به نمایندگی جهان سلطه در پایان جنگ سرافکنده بود زیرا با گذشت هشت سال حتی یک وجب از خاک ایران در دستشان نبود.
 
وی کشور عراق را خاستگاه ایران اسلامی دانست و ادامه داد: این هنر انقلاب اسلامی، هنر امام و رهبر معظم است که امروز همه ظرفیت ها را ایجاد کرده که تمدن اسلامی در برابر تمدن غرب به پیروزی برسد.  

کاویانی اظهار کرد: ارتش آمریکا ارتشی است که قادر است دو جنگ را در ۲ منطقه هدایت و راهبری کند اما امروز در برابر یک شهر تمدن اسلامی عاجز مانده است.  

وی تصریح کرد: آمریکا با قدرت دریایی که تسلط بر مسیر دریایی برعهده داشت با حمله ۷ اکتبر گروه مقاومت حماس و جهاد اسلامی سراسیمه وارد مدیترانه می شود ولی امروز ببینید به چه روزی افتاده است که با تهدید حزب الله مدیترانه را ترک می کند.  

کاویانی بیان کرد: انقلاب ۴۶ ساله اسلامی ایران با نفوذ منطقه ای و فرامنطقه ای توانست نظام ۴۰۰ ساله آمریکا را به زانو درآورد و امت سازی را در نظم جهانی شکل دهد.  

وی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی همه مولفه های قدرت و قوت را با هم در اختیار دارد و مهمتر از همه عناصر معنوی باور به کمک خدا، باور به ولایت، توکل بر حق را در کنار مولفه های مادی قدرت، مانند قدرت موشکی، پهپادی، نیروی دریایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد.  

کاویانی اذعان کرد: با سرمایه هایی همچون شهدا، انقلاب اسلامی و رهبری امام خامنه ای مدظله العالی این انقلاب جهانگیر خواهد شد و به دست صاحبش خواهد رسید.

جنگ ما بین تمدن اسلام و لیبرال دموکراسی است 

کد خبر 1782087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha