وحدت بین مسلمانان مهمترین موضوع امروز جهان اسلام است

حجت الاسلام کوهساریان گفت: مهمترین موضوع امروز جهان اسلام وحدت بین فرق مسلمانان جهان اسلام است.

حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان با تبریک هفته وحدت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: مهمترین موضوعی که امروز در جهان اسلام و بین ملسمانان مورد اهمیت واقع شده است مسئله اتحاد بین مسلمانان در بین مذاهب مختلف جهان اسلام است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: در آیات کلام وحی به این موضوع تاکید بسیار شده است که مسلمانان باید در برابر دشمنان و کفار به اتحاد و همدلی و برادری و برابری بپردازند.

وی ادامه داد: هفته وحدت که با ولادت پیامبر مهربانی ها مصادف شده، یادگار امام راحل است و باید برای ما بسیار قابل اهمیت باشد.

حجت الاسلام کوهساریان با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با علمای اهل سنت، گفت: این دیدار نشان دهنده این است که سرمدار وحدت در بین جهان اسلام مقام معظم رهبری است و معظم له تاکیدات زیادی در این خصوص به همه مسلمانان شیعه و اهل سنت دارند.

وی با بیان اینکه در اوضاع کنونی جهان اسلام، مهمترین مسئله ای که امروز باید مد نظر همه مسلمانان قرار گیرد مسئله غزه و فلسطین قهرمان است، تاکید کرد: امروز بیش از پیش نیاز به اتحاد و همدلی در بین جوامع ملسمانان جهان باید اتفاق بیفتد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مهمترین خطری که دشمن از آن می ترسد اتحاد بین مسلمانان جهان اسلام است.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام به خصوص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و کودک کش به دنبال این هستند که با ترفندهای مختلف اتحاد و همدلی مسلمانان را از بین ببرند تا بتوانند به اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.

حجت الاسلام کوهساریان تاکید کرد: همه مسلمان جهان اسلام اعم از برادران و خواهران و زنان و مردان تشیع و اهل سنت باید همچون گذشته اتحاد و همدلی در بین شان قوت بگیرد.

وی گفت: با همدلی و وحدت مقاومت و پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود و با همدلی همدیگر و با وحدت بین جوامع بشری اسلام، آزادی فلسطین قهرمان و غزه مظلوم از دست جنایتکاران غاصب صهیونیستی و رژیم کوک کش اتفاق بیفتد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهارامیدواری کرد: با ظهور امام زمان(عج) اتحاد و همدلی، آرامش، صفا و صمیمت در بین جهان اتفاق بیفتد و آن روز دیر نخواهد بود.

کد خبر 1782110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha